9 клас

  • 12.03.2020

Зарубіжна:

Тема: "Повість "Шинель": основні теми і проблеми"

Скласти і записати 12 запитань за змістом повісті. Опрацювати статтю на с. 215-216.



Німецька:

Тема: "Що ти плануєш?"

Вивчити слова зі с. 108, повторити назви професій ( с. 108, впр. 1-3),
впр. 4 (с. 109) усно, 
впр. 5 (с. 110) письм.





16.03.2020

Зарубіжна:

Тема: "Особливості сюжету і композиції повісті. Образ Башмачкіна"

Написати характеристику Башмачкіна.



Німецька:

Тема: "Плани на майбутнє"

Слова на с. 111 вивчити,
впр. 3 (с. 111) усно,
впр. 4 (с. 113) письм.,
впр. 7 (с. 113) письм.





19.03.2020

Німецька:

Тема: "Повторення"

Виконати письмово:
  1. Впр. 1 с.114( по 3-4 речення про себе і кожного з однокласників).
  2. Твір "Mein Lieblingsfach" (7-8 речень).




Зарубіжна:

Тема: "Образ столиці в повісті Гоголя. Трактування фіналу, значення елементів фантастики"

Опрацювати статтю на с. 215-216, написати твір-мініатюру "Петербург у повісті "Шинель" Гоголя"



30.03.2020

Зарубіжна:

Тема: "УРЗМ(усно). Образ "маленької людини" у світовій літературі"

Опрацювати матеріал  https://www.slideshare.net/khristina2005/ss-34585651
Підготувати проєкт "Образ " маленької людини " у світовій літературі"


Німецька:

Тема: "Планування подорожі"

Слова на с. 117 вивчити, опрацювати таблицю на с. 118( вивчити артиклі назв країн), таблицю і правило на с. 119(українською - с.196), письмово - впр. 6(с. 120) (за зразком)



2.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Нові тенденції в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст. "Стара" і "нова" драма.

Опрацювати матеріал: https://zarlit.com/reader/9klas_1/42.html , Виписати в зошит особливості "нової" драми та імена найвідоміших представників "нового театру".


Німецька:

Тема: "Приготування до подорожі"

Вивчити слова на с.121, впр. 2 виконати письмово, 6 усно, 8 письмово.



6.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Генрік Ібсен. "Ляльковий дім". Роль Ібсена в розвитку світової драматургії."

Ознайомитися з біографією Ібсена:


Прочитати с. 233-237, написати план біографії і відповідь на запитання: в чому полягало новаторство Ібсена  в драматургії?


Німецька:

Тема: "На вокзалі"

Слова на с. 124 записати і вивчити, впр. 1 і 3 усно, 4(с. 125) письмово.
Відео до теми:






9.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Генрік Ібсен. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту і розвиток сценічної дії"

Ознайомитися зі змістом п'єси: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5492
                                              або: http://booksonline.com.ua/view.php?book=26116
Опрацювати с. 236-240 з підручника.

Німецька:

Тема: "Подорожі в цифрах"

Вивчити слова зі с. 127, повторити назви дробів (с. 203), виконати вправи 3с письм., 4b і с(с.128) усно, 7(с.130) письм.



13.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Композиція п'єси "Ляльковий дім". Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу"

Опрацювати матеріал: https://dovidka.biz.ua/lyalkoviy-dim-analiz/
                                       http://litanaliz.blogspot.com/2014/09/blog-post_25.html
Виконати завдання тесту:

1. Інша назва п’єси «Ляльковий дім»:
 А) «Жайворонок»;

 Б) «Нора»;

 В) «Таємниця Нори».

2. «Ляльковий дім» за жанром –
 А) побутова драма; 

 Б) соціально-психологічна;

 В) історично-філософська.

3. Прихований зміст прямого висловлення-це:

А) інакомовлення;

Б) підтекст; 

В) метафора.

4. Над чиїм іменем на конверті був чорний хрест:

А) Крогстада; 

Б) Торвальда; 

В) Ранка?

5. Доповнити, згідно тексту, звинувачення Торвальда на адресу Нори:«Ні релігії, ні моралі, ні почуття…:

А) сорому; 

Б) обов’язку; 

В) совісті.

6. Яких епітетів не вистачає у репліці Нори «…ми ні разу не обмінялися____ думками про ____ речі:

А) серйозними, серйозні; 

Б) відвертими, важливі; 

В) щирими, життєві?

7. За словами Нори, вона не була щаслива, а тільки:

А) слухняна;

Б) покірна; 

В) весела.

8. Головний статус Нори, за її словами, у фіналі п’єси:

А) дружина; 

Б) мати; 

В) людина.

9. Нора – символ жінки, яка вимагає, в першу чергу,:

А) співчуття; 

Б) розуміння; 

В) прощення.

10. У фіналі Нора називає свого чоловіка:

А) бездушна людина; 

Б) чужа людина; 

В) егоїстична людина.

11. Чим Торвальд ( за його словами) не міг пожертвувати заради своєї коханої:

А) посадою; 

Б) статками; 

В) честю?

12. На що до останку сподівалася Нора, передбачаючи наслідки її юридичного злочину:

А) на пробачення чоловіка; 

Б) що він візьме провину на себе;

В) на те, що Торвальд виконає прохання Крогстада.




Німецька:

Тема: "Транспортні засоби"

Слова на с. 131 вивчити, повторити види транспорту:

Виконати впр. 2 а) на с. 131: написати речення про кожен вид транспорту за зразком на с.132. Впр. 3 на с. 133 - усно.


16.04.2020

Зарубіжна:Тема: "Бернард Шоу. Особливості світогляду письменника. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон"


Ознайомитися з біографією Б.Шоу:


Опрацювати статтю на с. 257-259,прочитати п'єсу: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=320&page=18 

або: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5750&page=3


Німецька:

Тема: "Програма подорожі"

Слова на с.135, впр. 2(с. 135) усно, 3(136) усно, 4(137) письмово (переписати, виправивши помилки).



23.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідея одухотворення людини і життя засобами мистецтва."

Переглянути відеоурок:



Опрацювати матеріал: https://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=7437 

Пройти тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=872062  (до 26.04)



Німецька:

Тема: "Повторення"

Пройти тест за темою "Подорожі":https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=499149 до 12 год. 4 травня.



27.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота № 5 "Нова драма"


Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:

а) підробила підпис на документі;

б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

в) без дозволу продала будинок батька;

г) зрадила чоловіка.

2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:

а) жахливою вимовою;

б) потворною зовнішністю;

в) шахраюванням;

г) легковажною поведінкою.

3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:

а) вважав її хворою;

б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;

в) мав для цього цілий штат няньок;

г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.

4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:

а) місіс Пірс;

б) матері Гіггінса;

в) своєму батькові;

г) матері Пікерінга.

5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:

а) заздрив багатим та успішним;

б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;

в) намагався розбагатіти;

г) мав утримувати власних дітей.

6. Наприкінці п’‎єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:

а) фонетикою;

б) флористикою;

в) рекламою;

г) торгівлею.


Достатній рівень (3 бали)

7. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх. 


Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;

б) продовжте історію Нори — героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».



Німецька:

Тема: "Німеччина та її столиця"

Вивчити слова на с. 142, впр. 3 виконати усно, 4а, в -усно (правило українською на с. 195), 4с і 7 - письмово.



30.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "М. О. Булгаков. Українські сторінки життя і творчості. Повість "Собаче серце" як метафора соціальних експериментів революційної доби"


Ознайомитися з біографією письменника:



Переглянути фільм:




Німецька:

Тема: "Ти знав це раніше? Цікаві факти про німецькомовні країни"

Слова на с. 146 вивчити, впр. 2, 3 усно, правило на с. 212 повторити, письмово - впр. 4 на с. 147 (переклад теж знати).   



4.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури в повісті Булгакова"

Опрацювати матеріал: https://uk.carolchanning.net/iskusstvo-i-razvlecheniya/49510-sobache-serdce-analiz-povesti-mihaila-bulgakova.html


Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=661745  до 15.00    7травня.



Німецька:

Тема: "Австрія. Швейцарія"

Слова на с.150, 153 записати і вивчити, впр. 3 на с.150 прочитати і перекласти з допомогою правила на с. 212, 

впр. 5(с.152) письмово (заповнити табличку), впр.6 (с.154) письмово.



7.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Персонажі-двійники(Шариков-Швондер) в повісті Булгакова"

Опрацювати матеріал: https://ua-referat.com/%D0%9E%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7_%D0%A8%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B2_%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%9C_%D0%90_%D0%91%D1%83%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%87%D0%B5_%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%86%D0%B

(увага: текст містить помилки, пов'язані з автоматичним перекладом!).

Написати характеристику Шарикова.



Німецька:

Тема: "Ліхтенштейн. Люксембург"

Слова на с. 155 і 159 записати і вивчити.

Впр. 4 на с. 156 - усно, 5 на с. 157 - письмово. 






14.05.2020


Зарубіжна:


Тема: "Рей Дуглас Бредбері. Роман-утопія "451 градус за Фаренгейтом"


Опрацювати статтю на с. 273-277, вивчити визначення.

Прочитати уривки з роману (с. 277-294),

  або твір повністю: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=406




Німецька:

Тема: "Моя Батьківщина і я. Україна - країна і люди."

С. 165: слова, с. 166: впр. 6(правило на с. 212) письмово.
С. 168: вивчити нові слова, назви національностей (впр. 1) і мов різних країн (впр. 2).
С. 169: прочитати інформацію з текстів про Україну (впр. 3).
На основі прочитаного і вивченого раніше написати розповідь про Україну (11-12 речень).



18.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Тривога за майбутнє людства в романі-утопії Рея   Бредбері  "451 градус за Фаренгейтом". Тема знецінення культури у творі.


Опрацювати статтю на с. 296-298 підручника.

до 12.00  26 травня.  




Німецька:


Тема: "Українські міста. Київ"

С. 173: слова, впр. 2(173) усно, впр. 3(173) усно, впр. 4(174) - письмово. На основі впр. 3 підготувати усну розповідь про Київ(11-12 речень). 



26.05.2020

Зарубіжна:

Тема:"Контрольна робота за темою "Література ХХ-ХІ століть"

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8657009  до 12.00  26 травня.  


Німецька:


Тема: "Контроль читання і письма"


Виконати тести   до 12.00  26 травня.  :

Контроль читання:

Tolles Tempo

Nur zwei Herren saßen in dem Abteil (купе), als der Zug vom Bahnhof abfuhr: Herr Schmidt und ihm gegenüber ein anderer, er las seine große Zeitung. Der Zug fuhr nicht lange, da sagte Herr Schmidt: “Ein tolles Tempo!” Der Mann hinter der Zeitung schaute einen Moment über den Rand des Blattes, dann las er weiter. Er wollte keine Debatten führen. Wieder blickte Herr Schmidt aus dem Fenster, und wieder erklärte er, dismal noch lauter: “Wirklich ein tolles Tempo!”

“Na, na”, reagierte der Mann hinter der Zeitung, “das sind höchstens sechzig Kilometer pro Stunde, nicht mehe. Hier darf der Zug noch nicht schneller fahren.”

“Ich meine nicht den Zug – ich meine das draußen (зовні, на вулиці)!”, antwortete der Mann. Herr Schmidt blickte auf ihn, schüttelte (похитав) den Kopf, öffnete den Mund, schloss ihn wieder und sah weitwe zum Fenster hinaus. Schon nach wenigen Minuten sagte er erstaunt: “Das ist doch unmöglich (неможливо)! Das ist ja wie in einem Märchen! Also, sehen Sie sich das nur einmal an. Da stand vor einem Jahr noch kein Stein auf dem anderen, da gab es nichts, und jetzt ist alles ganz anders!”

Der Mann las weiter und sagte hinter der Zeitung: “Nichts ist heute unmöglich. Sagte Sie nicht: vor einem Jahr? In einem Jahr kann alles passieren, wenn man inzwischen (у цей час) nicht da gewesen ist!”
“Ja, vor einem Jahr bin ich zum letzten Mal hier gefahren”, antwortete Herr Schmidt. “Man ist ja wirklich viel gewohnt (багато до чого звикаєш) heute – aber das ist so unerwartet.” Der andere Mann schwieg. Aber Herr Schmidt konnte nicht lange ruhig sitzen: “Nein, das kann ich mir nicht mehr erklären! Bitte, schauen Sie hinaus! Was sehen Sie? Einen großen Wald mit Wegen. Und ich sage Ihnen, ich kenne die Strecke (ділянку дороги) genau, hier gab es keinen Wald. So schnell wächst auch kein Wald, das ist unmöglich. Hat man einen ganzen Wald hierher verpflanzt (пересадили сюди)?” Jetzt wurde der Zeitungsleser langsam böse: “Ach, lassen Sie mich doch endlich in Ruhe lessen! Sie täuschen sich bestimmt (напевне, помиляєтесь). Wald verpflanzen, so ein Unsinn (нісенітниця), der hat bestimmt vot hundert Jahren da gestanden!”

“Aber ich bin doch nicht dumm. Ich bin hier nach Würzburg auch früher sehr oft gefahren und kenne die Strecke sehr gut!”

Nun hörte der fremde Mann auf (перестав), seine Zeitung zu lesen, schaute auf Herrn Schmidt eine Sekunde lang an und sagte: “So, so, dann ist alles in Ordnung!”

“Nichts ist in Ordnung”, sagte Herr Schmidt böse.


“Doch”, sagte der andere Mann hinter der Zeitung. “Das ist gar nicht der Zug nach Würzburg, das ist der Zug nach Mannheim. Der nach Würzburg stand auf der anderen Seite des Bahnsteigs (платформи).”

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8033625


Контроль письма: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6241738  (перед виконанням повторити граматику)

Для контролю говоріння підготувати розповідь (11-12 речень) на одну з тем: "Die Ukraine", "Meine Schulfreunde", "Kyjiw", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00  26 травня.  




25.05.2020

Німецька:


Тема: "Контроль аудіювання"

Подивитися відео: 








18.01.2021 

Зарубіжна:

Тема: "Євгеній Онєгін" - "енциклопедія російського життя"(В. Бєлінський)

Виконати тест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6910456                      

Написати твір на тему: Мої роздуми над сторінками роману "Євгеній Онєгін"     (на чернетці)

19.01.2021

Німецька:


Тема: "Ми читаємо охоче. Говоримо про книги."

Слова зі сторінок 61 і 64 записати і вивчити.
Впр. 2(с.61) письм., 4(62) усно, 5(62) і 6(63) - письм.


15.02.2021

Зарубіжна:

Тема: "Реалізм. Характерні ознаки цього літературного напряму.

Оноре де Бальзак. Головні віхи життєвого і творчого шляху письменника."

  Прочитати статтю: Реалізм , виписати визначення і особливості напряму.
  Прочитати біографію Бальзака (с.177-181 підручника), знати основні факти.


16.02.2021

Німецька:


Тема: "Мобільні пристрої. Що може мобільний телефон?"

Слова зі сторінок 85 і 87 записати і вивчити.
Впр. 3(с.85) усно, 3(87) і 4(88)  - письм.



29.03.2020

Зарубіжна:

Тема: "Особливості сюжету і композиції повісті "Шинель". Образ Башмачкіна та засоби його створення. Художнє новаторство Гоголя у трактуванні теми "маленької людини"

Прочитати повість (с.216-227), відповісти на запитання на с. 227 усно.


30.03.2021

Німецька:

Тема: "Плани на майбутнє. Повторення"

Слова зі с. 111 записати і вивчити. Виконати онлайн-тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7343249


5.03.2021

Зарубіжна:

Тема: "Особливості сюжету і композиції повісті. Образ Башмачкіна. УРЗМ(усно). Образ "маленької людини" у світовій літературі"

Написати характеристику Башмачкіна.

Опрацювати матеріал  https://www.slideshare.net/khristina2005/ss-34585651
Підготувати проєкт "Образ " маленької людини " у світовій літературі"

6.04.2021

Німецька:

Тема: "Планування подорожі.Приготування до подорожі"

Слова на с. 117 вивчити, опрацювати таблицю на с. 118( вивчити артиклі назв країн), таблицю і правило на с. 119(українською - с.196), письмово - впр. 6(с. 120) (за зразком)

Вивчити слова на с.121, впр. 2 виконати письмово, 6 усно. 



12.04.2021

Зарубіжна:

Тема: "Нові тенденції в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст. "Стара" і "нова" драма.

Опрацювати матеріал: https://zarlit.com/reader/9klas_1/42.html , Виписати в зошит особливості "нової" драми та імена найвідоміших представників "нового театру".


13.04.2021

Німецька:

Тема: "На вокзалі. Подорожі в цифрах"

Слова на с. 124 записати і вивчити, впр. 1 і 3 усно, 4(с. 125) письмово.
Відео до теми:



Вивчити слова зі с. 127, повторити назви дробів (с. 203), виконати вправи 3с письм., 7(с.130) письм


20.04.2021

Німецька:
Тема: "Повторення"
Пройти тест за темою "Подорожі": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9064614 
 

26.04.2021

Зарубіжна:Тема: "Бернард Шоу. Особливості світогляду письменника. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон"


Ознайомитися з біографією Б.Шоу:


Опрацювати статтю на с. 257-259,прочитати п'єсу: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=320&page=18 

або: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5750&page=3

або подивитися фільм: 

Виконати тест - контрольну за темою "Нова драма": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9376456
  або:

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:

а) підробила підпис на документі;

б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

в) без дозволу продала будинок батька;

г) зрадила чоловіка.

2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:

а) жахливою вимовою;

б) потворною зовнішністю;

в) шахраюванням;

г) легковажною поведінкою.

3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:

а) вважав її хворою;

б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;

в) мав для цього цілий штат няньок;

г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.

4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:

а) місіс Пірс;

б) матері Гіггінса;

в) своєму батькові;

г) матері Пікерінга.

5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:

а) заздрив багатим та успішним;

б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;

в) намагався розбагатіти;

г) мав утримувати власних дітей.

6. Наприкінці п’‎єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:

а) фонетикою;

б) флористикою;

в) рекламою;

г) торгівлею.


Достатній рівень (3 бали)

7. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх. 


Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;

б) продовжте історію Нори — героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім». 



27.04.2021

Німецька:

Тема: "Німеччина та її столиця. Ти знав це раніше? Цікаві факти про німецькомовні країни"


Вивчити слова на с. 142, впр. 3 виконати усно, 4а, в -усно (правило українською на с. 195), 4с - письмово.

Слова на с. 146 вивчити, впр. 2, 3 усно, правило на с. 212 повторити, письмово - впр. 4 на с. 147 (переклад теж знати).  



15.03.2022

 Німецька:
Тема: "Мої шкільні друзі. Що ти плануєш?"

Вивчити слова зі с. 105, впр. 5 (с. 107) письм.

Вивчити слова зі с. 108, повторити назви професій ( с. 108, впр. 1-3),

впр. 4 (с. 109) усно, 

впр. 5 (с. 110) письм.

17.03.2022

Зарубіжна:

Тема: "М. В. Гоголь. Основні біографічні відомості.  "Ревізор". Творча історія п'єси. Образи чиновників"

Опрацювати матеріал: с. 204-207 з підручника. Відповісти на запитання на с.208, прочитати п'єсу з підручника або переглянути фільм



22.03.2022

Німецька:

Тема: "Плани на майбутнє. Повторення"

  Слова на с. 111 вивчити,
впр. 3 (с. 111) усно,
впр. 4 (с. 113) письм.,
  Виконати письмово:
  1. Впр. 1 с.114( по 3-4 речення про себе і кожного з однокласників).
  2. Твір "Mein Lieblingsfach" (7-8 речень).


.

24.03.2022

Зарубіжна:

Тема: "Образ Хлестакова та його динаміка в комедії М. В. Гоголя"Ревізор". Засоби комічного у п'єсі.  Специфіка художнього конфлікту і жанру. Особливості фіналу."

Прочитати повість "Шинель". 


31.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Повість "Шинель": основні теми і проблеми. Особливості сюжету і композиції повісті. Образ Башмачкіна"

Скласти і записати 12 запитань за змістом повісті. Опрацювати статтю на с. 215-216.
Написати характеристику Башмачкіна.

05.04.2022

Німецька:

Тема: "На вокзалі. Подорожі в цифрах."

Слова на с. 124 записати і вивчити, впр. 1 і 3 усно, 4(с. 125) письмово.
Відео до теми:


Вивчити слова зі с. 127, повторити назви дробів (с. 203), виконати вправи 3с письм., 4b і с(с.128) усно, 7(с.130) письм.

07.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Образ столиці в повісті Гоголя. Трактування фіналу, значення елементів фантастики. УРЗМ(усно). Образ "маленької людини" у світовій літературі."

Опрацювати статтю на с. 215-216, написати твір-мініатюру "Петербург у повісті "Шинель" Гоголя"
Опрацювати матеріал  https://www.slideshare.net/khristina2005/ss-34585651
Підготувати проєкт "Образ " маленької людини " у світовій літературі"

12.04.2022

Німецька:

Тема: "Транспортні засоби.Програма подорожі "

Слова на с. 131 вивчити, повторити види транспорту:

Виконати впр. 2 а) на с. 131: написати речення про кожен вид транспорту за зразком на с.132. Впр. 3 на с. 133 - усно.

Слова на с.135, впр. 2(с. 135) усно, 3(136) усно, 4(137) письмово (переписати, виправивши помилки).




14.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Нові тенденції в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст. "Стара" і "нова" драма. Генрік Ібсен. "Ляльковий дім". Роль Ібсена в розвитку світової драматургії."

Опрацювати матеріал: https://zarlit.com/reader/9klas_1/42.html , Виписати в зошит особливості "нової" драми та імена найвідоміших представників "нового театру".

Ознайомитися з біографією Ібсена:


Прочитати с. 233-237, написати план біографії.

19.04.2022

Німецька:

Тема: "Повторення"

Пройти тест за темою "Подорожі":https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6339894до 16 год. 24 квітня.



21.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Генрік Ібсен. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту і розвиток сценічної дії"

Ознайомитися зі змістом п'єси: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5492
                                              або: http://booksonline.com.ua/view.php?book=26116
Опрацювати с. 236-240 з підручника.

Тема: "Композиція п'єси "Ляльковий дім". Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу"

Опрацювати матеріал: https://dovidka.biz.ua/lyalkoviy-dim-analiz/
                                       http://litanaliz.blogspot.com/2014/09/blog-post_25.html
Виконати завдання тесту:

1. Інша назва п’єси «Ляльковий дім»:
 А) «Жайворонок»;

 Б) «Нора»;

 В) «Таємниця Нори».

2. «Ляльковий дім» за жанром –
 А) побутова драма; 

 Б) соціально-психологічна;

 В) історично-філософська.

3. Прихований зміст прямого висловлення-це:

А) інакомовлення;

Б) підтекст; 

В) метафора.

4. Над чиїм іменем на конверті був чорний хрест:

А) Крогстада; 

Б) Торвальда; 

В) Ранка?

5. Доповнити, згідно тексту, звинувачення Торвальда на адресу Нори:«Ні релігії, ні моралі, ні почуття…:

А) сорому; 

Б) обов’язку; 

В) совісті.

6. Яких епітетів не вистачає у репліці Нори «…ми ні разу не обмінялися____ думками про ____ речі:

А) серйозними, серйозні; 

Б) відвертими, важливі; 

В) щирими, життєві?

7. За словами Нори, вона не була щаслива, а тільки:

А) слухняна;

Б) покірна; 

В) весела.

8. Головний статус Нори, за її словами, у фіналі п’єси:

А) дружина; 

Б) мати; 

В) людина.

9. Нора – символ жінки, яка вимагає, в першу чергу,:

А) співчуття; 

Б) розуміння; 

В) прощення.

10. У фіналі Нора називає свого чоловіка:

А) бездушна людина; 

Б) чужа людина; 

В) егоїстична людина.

11. Чим Торвальд ( за його словами) не міг пожертвувати заради своєї коханої:

А) посадою; 

Б) статками; 

В) честю?

12. На що до останку сподівалася Нора, передбачаючи наслідки її юридичного злочину:

А) на пробачення чоловіка; 

Б) що він візьме провину на себе;

В) на те, що Торвальд виконає прохання Крогстада.



26.04.2022

Німецька:

Тема: "Німеччина та її столиця. Ти знав це раніше? Цікаві факти про німецькомовні країни"

Вивчити слова на с. 142, впр. 3 виконати усно, 4а, в -усно (правило українською на с. 195), 4с  - письмово.


Слова на с. 146 вивчити, впр. 2 усно, правило на с. 212 повторити, письмово - впр. 4 на с. 147 (переклад теж знати).


 

28.04.2022

Зарубіжна:Тема: "Бернард Шоу. Особливості світогляду письменника. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідея одухотворення людини і життя засобами мистецтва."


Ознайомитися з біографією Б.Шоу:


Опрацювати статтю на с. 257-259,прочитати п'єсу: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=320&page=18 

або: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5750&page=3

або подивитися фільм: 
 

Переглянути відеоурок:



Опрацювати матеріал: https://www.ukrlib.com.ua/tvory-zl/printit.php?tid=7437 

Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7941188 



Німецька:

Тема: "Австрія. Швейцарія"

Слова на с.150, 153 записати і вивчити, впр. 3 на с.150 прочитати і перекласти з допомогою правила на с. 212, 

впр. 5(с.152) письмово (заповнити табличку), впр.6 (с.154) письмово.

Тема: "Ліхтенштейн. Люксембург"

Слова на с. 155 і 159 записати і вивчити.

Впр. 4 на с. 156 - усно, 5 на с. 157 - письмово. 




05.05.2022

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота № 5 "Нова драма"


Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:

а) підробила підпис на документі;

б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

в) без дозволу продала будинок батька;

г) зрадила чоловіка.

2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:

а) жахливою вимовою;

б) потворною зовнішністю;

в) шахраюванням;

г) легковажною поведінкою.

3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:

а) вважав її хворою;

б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;

в) мав для цього цілий штат няньок;

г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.

4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:

а) місіс Пірс;

б) матері Гіггінса;

в) своєму батькові;

г) матері Пікерінга.

5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:

а) заздрив багатим та успішним;

б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;

в) намагався розбагатіти;

г) мав утримувати власних дітей.

6. Наприкінці п’‎єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:

а) фонетикою;

б) флористикою;

в) рекламою;

г) торгівлею.


Достатній рівень (3 бали)

7. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх. 


Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;

б) продовжте історію Нори — героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».


10.05.2022

Німецька:

Тема: "Моя Батьківщина і я. Україна - країна і люди."

С. 165: слова, с. 166: впр. 6(правило на с. 212) письмово.
С. 168: вивчити нові слова, назви національностей (впр. 1) і мов різних країн (впр. 2).
С. 169: прочитати інформацію з текстів про Україну (впр. 3).
На основі прочитаного і вивченого раніше написати розповідь про Україну (11-12 речень).


12.05.2022

Зарубіжна:

Тема: "М. О. Булгаков. Українські сторінки життя і творчості. Повість "Собаче серце" як метафора соціальних експериментів революційної доби. Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури в повісті Булгакова. "


Ознайомитися з біографією письменника:



Переглянути фільм:


https://www.youtube.com/watch?v=mb7LlYYQEhg


Опрацювати матеріал: https://uk.carolchanning.net/iskusstvo-i-razvlecheniya/49510-sobache-serdce-analiz-povesti-mihaila-bulgakova.html

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2106497




17.05.2022

Німецька:


Тема: "Контроль читання і письма"


Виконати тести   до 15.00  17 травня.  :

Контроль читання:

Tolles Tempo

Nur zwei Herren saßen in dem Abteil (купе), als der Zug vom Bahnhof abfuhr: Herr Schmidt und ihm gegenüber ein anderer, er las seine große Zeitung. Der Zug fuhr nicht lange, da sagte Herr Schmidt: “Ein tolles Tempo!” Der Mann hinter der Zeitung schaute einen Moment über den Rand des Blattes, dann las er weiter. Er wollte keine Debatten führen. Wieder blickte Herr Schmidt aus dem Fenster, und wieder erklärte er, dismal noch lauter: “Wirklich ein tolles Tempo!”

“Na, na”, reagierte der Mann hinter der Zeitung, “das sind höchstens sechzig Kilometer pro Stunde, nicht mehr. Hier darf der Zug noch nicht schneller fahren.”

“Ich meine nicht den Zug – ich meine das draußen (зовні, на вулиці)!”, antwortete der Mann. Herr Schmidt blickte auf ihn, schüttelte (похитав) den Kopf, öffnete den Mund, schloss ihn wieder und sah weitwe zum Fenster hinaus. Schon nach wenigen Minuten sagte er erstaunt: “Das ist doch unmöglich (неможливо)! Das ist ja wie in einem Märchen! Also, sehen Sie sich das nur einmal an. Da stand vor einem Jahr noch kein Stein auf dem anderen, da gab es nichts, und jetzt ist alles ganz anders!”

Der Mann las weiter und sagte hinter der Zeitung: “Nichts ist heute unmöglich. Sagte Sie nicht: vor einem Jahr? In einem Jahr kann alles passieren, wenn man inzwischen (у цей час) nicht da gewesen ist!”
“Ja, vor einem Jahr bin ich zum letzten Mal hier gefahren”, antwortete Herr Schmidt. “Man ist ja wirklich viel gewohnt (багато до чого звикаєш) heute – aber das ist so unerwartet.” Der andere Mann schwieg. Aber Herr Schmidt konnte nicht lange ruhig sitzen: “Nein, das kann ich mir nicht mehr erklären! Bitte, schauen Sie hinaus! Was sehen Sie? Einen großen Wald mit Wegen. Und ich sage Ihnen, ich kenne die Strecke (ділянку дороги) genau, hier gab es keinen Wald. So schnell wächst auch kein Wald, das ist unmöglich. Hat man einen ganzen Wald hierher verpflanzt (пересадили сюди)?” Jetzt wurde der Zeitungsleser langsam böse: “Ach, lassen Sie mich doch endlich in Ruhe lesen! Sie täuschen sich bestimmt (напевне, помиляєтесь). Wald verpflanzen, so ein Unsinn (нісенітниця), der hat bestimmt vor hundert Jahren da gestanden!”

“Aber ich bin doch nicht dumm. Ich bin hier nach Würzburg auch früher sehr oft gefahren und kenne die Strecke sehr gut!”

Nun hörte der fremde Mann auf (перестав), seine Zeitung zu lesen, schaute auf Herrn Schmidt eine Sekunde lang an und sagte: “So, so, dann ist alles in Ordnung!”

“Nichts ist in Ordnung”, sagte Herr Schmidt böse.


“Doch”, sagte der andere Mann hinter der Zeitung. “Das ist gar nicht der Zug nach Würzburg, das ist der Zug nach Mannheim. Der nach Würzburg stand auf der anderen Seite des Bahnsteigs (платформи).”

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6610538

Контроль письма: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3853285 (перед виконанням повторити граматику) 



19.05.2022


Зарубіжна:


Тема: "Рей Дуглас Бредбері. Роман-антиутопія "451 градус за Фаренгейтом"


Опрацювати статтю на с. 273-277, вивчити визначення.

Прочитати уривки з роману (с. 277-294),
 або твір повністю: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=406
Підготуватися до контрольної за творами Булгакова і Бредбері.

24.05.2022

Німецька:

Тема: "Контроль аудіювання і говоріння"

Подивитися відео:

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7948528   
до 15.00 24 травня. 
Для контролю говоріння підготувати розповідь (11-12 речень) на одну з тем: "Die Ukraine", "Meine Schulfreunde", "Kyjiw", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00  30 травня.  


26.05.2020

Зарубіжна:

Тема:"Контрольна робота за темою "Література ХХ-ХІ століть"

Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6631354    до 17.00  26 травня.  


05.09.2022

Немає коментарів:

Дописати коментар