https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=627947712.03.2020
Німецька:
Тема: "Природа - не смітник":
С. 120: слова записати і вивчити,
впр. 1(с. 122) А - усно, В і С - письмово.
16.03.2020
Зарубіжна:
Тема: "Детектив як жанр літератури. Е. По "Золотий жук". Особливості композиційної будови твору"
Прочитати с. 193-201, написати план розповіді Леграна ( с. 198-201).
17.03.2020
Німецька:
Тема: "Наш ліс"
Впр. 3А (с. 123) усно,
3С письмово,
впр. 5А (с. 124) письм.( відповісти на запитання з використанням слів, що подані нижче).
Прочитати оповідання с. 205-215, написати його план.
19.03.2020
Німецька:
Тема: "Без води нема життя"
С. 127: слова записати і вивчити,
впр. 3(с. 128) В, D письмово, 1А(с. 129) письмово.
30.03.2020
Зарубіжна:
Тема: " А.Конан-Дойл - визнаний майстер класичних детективів. Оповідання "Пістрява стрічка"
Ознайомитися з біографією письменника:
31.03.2020
Німецька:
Тема: "Систематизація і узагальнення вивченого матеріалу"
Виконати впр. 1, 2, 3 на с. 133 письмово.
2.04.2020
Німецька:
Тема: "Я тут живу"
Слова на с. 137 вивчити, впр. 2 усно, впр. 1.А(с. 138) усно, 2(138) письмово (написати про свій дім за зразком впр. 1).
6.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Оповідання "Спілка рудих". Образи Шерлока Холмса і доктора Ватсона"
Прочитати с. 215-223, виконати завдання:
Виконайте завдання або дайте відповідь на
питання:
1.Кого вважають
засновником жанру детективу в світовій літературі?
(1 бал)
а)
Агату Крісті; б) Джеймса Чейза;
в)
Едгара Аллана По; г) Артура Конан Дойла.
2. Що було захопленням Вільяма Леграна?
(1 бал)
а)
читання книг; б) розгадування
криптограм;
в)
колекціонування комах; г)
гра на скрипці.
3. Від чийого
імені ведеться розповідь в оповіданні «Пістрява стрічка»?
(1 бал)
а)
від імені автора; б) від імені
Джупітера;
в)
від імені Вотсона; г) від імені
безіменного оповідача.
4. Що є головним для зав’язки детективної
інтриги? (1 бал)
а)
наявність злочинця; б) наявність
таємниці;
в)
наявність детектива; г) наявність
оповідача.
5. Розповідь Хелін
Стоунер в оповіданні «Пістрява стрічка» є композиційним елементом: (1 бал)
а)
розв’язкою; б) зав’язкою; в)
кульмінацією; г) експозицією.
6. Що було
захопленням Шерлока Холмса? (1 бал)
а
) читання книг; б) розгадування
криптограм;
в)
колекціонування комах; г) гра на
скрипці.
7.Встановіть
відповідність між характеристикою та персонажем: (1 бал)
1.Розвинута логіка мислення
|
а) Хелін Стоунер
|
2.Злочинний розум
|
б) Легран
|
3.Відданість головному герою
|
в) Вотсон
|
4.Беззахисність
|
г) Ройлотт
|
8. Встановіть
відповідність між висловлюванням та його автором: (1 бал)
1.«Я
вас знаю, негідника! Чув про вас раніше. Ви — той Холмс, що скрізь суне свого
носа»
|
а) Легран
|
2. «Мені здається, що це надзвичайно темна і зловісна справа»
|
б) Шерлок Холмса
|
3. «Я намалював вусики точнісінько такі, які вони є насправді.
Вже де-де, а тут ви не можете мати до мене претензій»
|
в) Вотсон
|
4. «Навіть незначні подробиці можуть багато розповісти про
людину або розв’язувану проблему
|
г) Ройлотт
|
9.
Чому Джупітер та оповідач вважали Леграна
божевільним? (1 бал)
10.
Назвіть книги та їх автора. Хто послужив
прототипом героя книги? У чому полягало головне заняття героя? Як називається
метод, яким він досконало володів? (1
бал)
Ця книга
розрахована на дорослого читача, але її героя люблять і дорослі, і діти. Сюжети
творів, що увійшли до збірки, не раз надихали шанувальників десятої музи на
створення «найважливішого з видів мистецтв». Біографій персонажа, який
народився за часів правління королеви Вікторії, існує безліч. Герой розбирався
в літературі, цитував Петрарку, Горація, знав латинь і кілька європейських мов;
був одним з кращих боксерів у своїй вазі, прекрасно стріляв і фехтував, а
володіння прийомами «нового мистецтва самозахисту» допомогло йому в сутичці з
ворогом. Він написав досить багато наукових робіт, серед яких - праця, деяким
чином пов'язана c околицями туманного Альбіону і тими, хто не хоче жити в
злагоді з Фемідою. Головне заняття свого життя герой перетворив в точну науку,
порівнюючи якийсь процес з поїздом, який розганяється внаслідок постійних тренувань.
Автор навіть не міг припустити, що текст його твору буде ретельно вивчатися для
того, щоб скласти портрет безкорисливого, незалежного, доброго, чуйного і
безстрашного героя. На створення цього художнього образу автора надихнув
товариш по службі, дивак, який дивував оточуючих незвичайним умінням
розбиратися в складних життєвий справах. Відомо, що жив герой на тихій затишній
вуличці.
11.
Прочитати
детективну задачу і знайти «розгадку» таємниці. (1 бал)
Історія 1.
Злочин не відбувся
За деякими відомостями, які отримали співробітники
поліції міста Сан – Франциско, можна було зробити висновок, що готується
викрадення коштовностей дружини мільйонера – місіс Андерсон.
Місіс Андерсон проживала в одному з першокласних
готелів. Мабуть, тут же мешкав і злочинець, який замислив злочин. Декілька днів
чергував детектив у номері місіс Андерсон, сподіваючись спіймати негідника, але
безрезультатно. Мільйонерша вже почала підсміюватися над ним, як раптом сталося
наступне. Увечері хтось постукав у двері
номера. Потім двері відчинилися, і до кімнати заглянув чоловік. Побачивши місіс
Андерсон, він вибачився, сказавши, що помилився дверима.
– Я був абсолютно впевнений, що це моя кімната, –
збентежено промовив він. – Адже тут усі двері такі схожі.
Тут детектив вийшов із засідки і заарештував
незнайомця.
Що змогло переконати поліцейського в тому, що перед
ним зловмисник?
12. Прочитати
детективну задачу і знайти «розгадку» таємниці. (1 бал)
Історія
2. Дворецький завдає удару
Доктор Квік піднявся удосвіта. Коли через годину він
закінчував сніданок, пролунав телефонний дзвінок.
– Даруйте, це Чанг Лоу, дворецький Джеймса Гудвіна. Я
тільки що ввійшов до будинку господаря і виявив, що хтось убив і пограбував
його! – промовив голос в телефонній трубці.
Доктор Квік прибув на місце події за лічені хвилини, і
дворецький провів його у вітальню, залиту яскравим, теплим сонячним світлом.
Там на підлозі лежало тіло вбитого.
– Ви виявили його саме тут? – запитав доктор Квік.
– Так. Рівно 20 хвилин тому, коли я прийшов на роботу.
Я проходив через вітальню і спіткнувся в темряві об тіло. Я так злякався, що
кулею помчав до телефону, розташованого біля вхідних дверей, і подзвонив вам, –
сказав Чанг.
Доктор Квік окинув поглядом кімнату з розкішними
шкіряними меблями, дорогими шторами на вікнах і ворсистим килимом на підлозі.
Нарешті він вимовив:
– Пролийте трохи світла на цю таємницю і розкажіть,
навіщо ви це зробили.
Чому доктор Квік запідозрив Чанга?
Сформулювати і записати в зошит головну думку твору.
Прочитати вірш з підручника, відповісти на запитання на с.135 усно.
Тест за змістом новели «Дари волхвів» О.Генрі
Б. До Різдва.
В. Новенький портсигар.
Б. Вишуканим вбранням.
4. Чим пожертвувала Делла заради коханого Джима?
Б. Продала бабусині сережки.
Б. Руду шубу, що пасуватиме до її волосся.
В. Про царя Соломона.
8. З якими словами зверталася Делла до Бога, коли очікувала на Джимове повернення з роботи?
В. Вигадка автора.
Б. Святкування старого-нового року.
або прочитати з підручника (с. 241-242) біографію,
прочитати новелу (с. 243-247).
Прочитати оповідання с. 205-215, написати його план.
Тест за змістом новели «Дари волхвів» О.Генрі
4. Чим пожертвувала Делла заради коханого Джима?
8. З якими словами зверталася Делла до Бога, коли очікувала на Джимове повернення з роботи?
А. Реальний факт. Б. Біблійна оповідь. В. Вигадка автора.
Німецька:
Сформулювати і записати в зошит головну думку твору.
або прочитати з підручника (с. 241-242) біографію,
прочитати новелу (с. 243-247), пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8364048 (до 15.00 11 квітня.)
7.04.2020
Німецька:
Тема: "Мій дім"
Слова на с. 139 записати, переглянути відео і вивчити:
Виконати впр. 4 на с. 140 - А і В усно, С - письмово. Описати свій дім і приміщення в ньому( в зошиті).9.04.2020
Німецька:
Тема: "Моя квартира"
Слова на с. 142 записати і вивчити, впр. 2(с.142) написати, впр. 1А (с. 144) усно, 1В - письмово (5 запитань до тексту).
Тест за змістом новели «Дари волхвів» О.Генрі
4. Чим пожертвувала Делла заради коханого Джима?
8. З якими словами зверталася Делла до Бога, коли очікувала на Джимове повернення з роботи?
А. Реальний факт. Б. Біблійна оповідь. В. Вигадка автора.
Переглянути відео:13.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Новела як літературний жанр. О.Генрі. "Дари волхвів", "Останній листок"
Переглянути відеоурок:
Виконати тестові завдання:
Тест за змістом новели «Дари волхвів» О.Генрі
1. До якого свята готувалася Делла?
А. До Дня Святого Валентина. Б. До Різдва.
В. До дня народження Джима.
2. Яку річ дуже хотіла купити Делла для Джима?
А. Шкіряні рукавички, бо старі вже зносились.
Б. Платиновий ланцюжок для Джимового годинника. В. Новенький портсигар.
3. Чим найбільше могла пишатись Делла у своїй зовнішності?
А. Гарними очима. Б. Вишуканим вбранням.
В. Розкішним волоссям.
4. Чим пожертвувала Делла заради коханого Джима?
А. Продала своє волосся. Б. Продала бабусині сережки.
В. Вона Джима не кохала, тому нічим не могла пожертвувати заради нього.
5. Що купив у подарунок Джим Деллі?
А. Набір гребінців для її волосся. Б. Руду шубу, що пасуватиме до її волосся.
В. Квитки у довгоочікувану подорож.
6. Про якого царя згадується у новелі?
А. Про царя Александра Македонського. Б. Про царя Пріама. В. Про царя Соломона.
7. Скільки років було Джимові?
А. 22 роки. Б. 28 років. В. 35 років.
8. З якими словами зверталася Делла до Бога, коли очікувала на Джимове повернення з роботи?
А. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб Джимови підвищили зарплатню!»
Б. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб я все ще подобалася йому!»
В. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб Джим купив мені у подарунок коштовну річ!»
9. Що відчував Джим після повернення з роботи, коли побачив Деллу?
А. Він нічого не помітив, тому проявив байдужість.
Б. Здивування та розгубленість.
В. Роздратування та ненависть.
10. В основі новели лежить:
А. Реальний факт. Б. Біблійна оповідь. В. Вигадка автора.
11. Волхви започаткували традицію:
А. Різдвяних подарунків. Б. Святкування старого-нового року.
В. Шанування ангелів-охоронців.
Прочитати новелу "Останній листок" (с.230-236)
14.04.2020
Німецька:
Тема: "У меблевому магазині"
Слова на с. 163 записати, послухати:
вивчити. Впр. 2А, В усно, 4С усно, 1А(с. 147) письмово.
16.04.2020
Німецька:
Тема: "Ми облаштовуємо нашу квартиру"
Слова на с. 147, впр. 3 і 4А (с.148) усно, 4В письмово.
21.04.2020
Німецька:
Тема: "У моєму будинку. Моя кімната"
C. 151 впр. 2А, В усно, С - письмово (скласти речення), впр. 3 усно, 4 - письмово. Відео до теми:
23.04.2020
Німецька:
Тема: "Моя кімната"
Записати і вивчити слова на с.154, звернути увагу на прийменники (впр. 1В), після яких у відповіді на запитання "Де?" слова вживаються у Dativ(с. 194), правило на с. 200.
Переглянути відео:
Прочитати впр. 4А (с.156), описати в зошиті свою кімнату.
або прочитати з підручника (с. 241-242) біографію,
прочитати новелу (с. 243-247), пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=696254
27.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Герберт Уеллс - видатний англійський фантаст. "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини в новелі"
Переглянутиабо прочитати з підручника (с. 241-242) біографію,
прочитати новелу (с. 243-247), пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=696254
28.04.2020
Німецька:
Тема: "Кімната моєї мрії"
C. 158 - слова, впр. 5 на с. 159 А усно, В письмово, впр. 1 на с. 160 письмово.
30.04.2020
Німецька:
Тема: "Повторення. Самостійна робота"
Пройти тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=226941
до 12.00 5 травня.
4.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"
Контрольна робота "Світова новела"
1. Опрацювати матеріал з підручника на с. 248-251.
2. Виконати в зошиті завдання:
1. Сью та Джонсі познайомилися:
а) у парку;
б) на виставці;
в) у місцевому ресторанчику.
2. Як звали хлопчика з новели "Чарівна крамниця":
а) Джек;
б) Джип;
в) Джім.
3. Яку з новел написав Р. Акутагава:
а) "Дари волхвів";
б) "Павутинка";
в) "Кленові листки".
4. Напередодні якого свята відбуваються події в новелі О. Генрі "Дари волхвів":
а) Масляна;
б) Пасха;
в) Різдво.
5. Джонсі мріяла намалювати:
а) Неаполітанську затоку;
б) гори Тибету;
в) Ніагарський водоспад.
6. Чим пожертвувала героїня новели "Дари волхвів" заради кохання:
а) грошима;
б) волоссям;
в) годинником.
ІІ рівень
7. Якими двома речами дуже пишалося подружжя Янг?
8. Чому Кандата так і не зміг врятуватися?
9. Хто міг потрапити до чарівної крамниці?
ІІІ рівень
10. Дайте визначення поняття "новела". Схарактеризуйте особливості цього жанру.
11. Поясніть символічну назву новели О.Генрі "Останній листок"
ІVрівень
12. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем.
А. Розкрийте тему моральної справедливості у новелі Акутагави "Павутинка".
Б. Як Г. Уеллс зобразив світ очима дитини та дорослого в новелі "Чарівна крамниця"?
5.05.2020
Німецька:
Тема: "Ми подорожуємо"
Слова на с.166 і 170 записати і вивчити,
впр. 3А(167) усно, 1(169)А,В усно, С - письмово.
7.05.2020
Німецька:
Тема: "Як мені дістатися до театру?"
Повторити слова на с. 170. Впр. 2В - письмово (вставити відповідні прийменники і артиклі відповідно до роду і відмінка). Впр. 3 - запам'ятати вирази. Впр. 5В (172) відгадати.
Впр. 6А -перекласти, 6В - написати 1 схожий діалог.
12.05.2020
Німецька:
Тема: "Транспортні засоби. У незнайомому місті."
Слова на с. 174 вивчити, впр. 2А, В перекласти і вивчити, впр. з хаткою на с. 176 написати (5 речень).
Слова на с. 177 вивчити, впр. 3А (177) і 4А (178) написати.
12.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Айзек Азімов. "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства."
Переглянути відео:
Прочитати твір повністю: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635
або скорочено: http://korusno-znatu.in.ua/tvory-skorocheno/ajzek-azimov-fah-skorocheno/
14.05.2020
Німецька:
Тема: "Київ - столиця України. Розташування Берліну"
Вивчити слова на с. 180, впр. 4В прочитати і перекласти, навчитися розповідати про Київ (8-9 речень).
Слова на с. 182 вивчити, впр. 5А (184) усно, 5В(186) письмово.
18.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детектива у творі. Образ Софі.
Прочитати інформацію про автора: с. 256-257.
Ознайомитися зі змістом казки:
Німецька:
Тема: "Контроль читання. Контроль письма"
Виконати тести:
Німецька:
Тема: "Контроль аудіювання"
Переглянути відео:
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3687745
Для контролю говоріння підготувати розповідь (8-9 речень) на одну з тем: "Mein Zimmer", "Unsere Natur", "Kyjiw", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00 26 травня.
25.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги в творі. Образ Мегі."
Переглянути фільм: https://uakino.club/film/genre_adventure/2768-chornilne-serce.html
Виконати тест за темою "Сучасна література": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8099361
22.09.2020
Зарубіжна:
Тема: "Переклад і переспів"
Виконати тест за темою: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5203460
Прочитати оповідання:Брехня Курт Воннегут
18.01.2021
Зарубіжна:
Тема: "О.С.Пушкін. "19 жовтня 1825"
Ознайомитися з біографією поета: с.134-135, відео:
Прочитати вірш з підручника, відповісти на запитання на с.135 усно.
19.01.2021
Зарубіжна:
Тема: Шолом-Алейхем - видатний єврейський письменник. Життєвий і творчий шлях. Повість "Пісня пісень"
Прочитати біографію (с.140-143) і уривки з повісті (с. 143-148).
Відповідати на запитання на с.143 усно.
19.01.2021
Німецька:
Тема: "Що ти робив? Partizip II слабких дієслів"
Впр. 2В і 2С на с.87 - письмово і усно (знати переклад), 2В - вивчити, впр. 1 на с. 89 - усно.
21.01.2021
Німецька:
Тема: "Я відвідав свою бабусю"
Виконати письмово впр. 2 і 3 на с. 90 (усно знати переклад),
впр. 4 - усно.
15.02.2021
Зарубіжна:
Тема: "Детектив як жанр літератури. Е. По "Золотий жук". Особливості композиційної будови твору"
Прочитати с. 193-201, написати план розповіді Леграна ( с. 198-201).
16.02.2021
Німецька:
Тема: "Домашні тварини"
Записати і вивчити слова на с. 108,
Впр. 2, 3 на с. 108 - усно, 4 усно, 1А на с. 110 усно. 5С - письмово і усно (вивчити розповідь про свою тваринку).
Для повторення:
16.02.2021
Зарубіжна:
Тема: "Е. По "Золотий жук". Особливості композиційної будови твору. Образи персонажів"
Написати характеристику Леграна, усно характеризувати Джупітера та оповідача.
18.02.2021
Німецька:
Тема: "Наші найкращі тварини"
Записати і вивчити слова на с. 112,
Впр. 2, 3А на с. 113 - усно, 5А , 7А на с. 114 усно. Написати і вивчити розповідь про себе і свою тваринку за зразком впр. 7А.
29.03.2021
Зарубіжна:
Тема: " О.Генрі. "Дари волхвів". Моральні цінності в новелі. Біблійні мотиви у творі."
Переглянути відеоурок:
Виконати тестові завдання:
Тест за змістом новели «Дари волхвів» О.Генрі
1. До якого свята готувалася Делла?
А. До Дня Святого Валентина.
Б. До Різдва.
В. До дня народження Джима.
2. Яку річ дуже хотіла купити Делла для Джима?
А. Шкіряні рукавички, бо старі вже зносились.
Б. Платиновий ланцюжок для Джимового годинника.
В. Новенький портсигар.
3. Чим найбільше могла пишатись Делла у своїй зовнішності?
А. Гарними очима.
Б. Вишуканим вбранням.
В. Розкішним волоссям.
4. Чим пожертвувала Делла заради коханого Джима?
А. Продала своє волосся.
Б. Продала бабусині сережки.
В. Вона Джима не кохала, тому нічим не могла пожертвувати заради нього.
5. Що купив у подарунок Джим Деллі?
А. Набір гребінців для її волосся.
Б. Руду шубу, що пасуватиме до її волосся.
В. Квитки у довгоочікувану подорож.
6. Про якого царя згадується у новелі?
А. Про царя Александра Македонського.
Б. Про царя Пріама.
В. Про царя Соломона.
7. Скільки років було Джимові?
А. 22 роки.
Б. 28 років.
В. 35 років.
8. З якими словами зверталася Делла до Бога, коли очікувала на Джимове повернення з роботи?
А. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб Джимови підвищили зарплатню!»
Б. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб я все ще подобалася йому!»
В. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб Джим купив мені у подарунок коштовну річ!»
9. Що відчував Джим після повернення з роботи, коли побачив Деллу?
А. Він нічого не помітив, тому проявив байдужість.
Б. Здивування та розгубленість.
В. Роздратування та ненависть.
10. В основі новели лежить:
А. Реальний факт.
Б. Біблійна оповідь.
В. Вигадка автора.
11. Волхви започаткували традицію:
А. Різдвяних подарунків.
Б. Святкування старого-нового року.
В. Шанування ангелів-охоронців.
30.03.2021
Німецька:
Тема: "У меблевому магазині"
Слова на с. 163 записати, послухати:
вивчити. Впр. 2А, В усно, 4С усно, написати про меблі у вітальні, наприклад:
Im Wohnzimmer haben wir einen Tisch. Der Tisch ist braun.
Зарубіжна:
Тема: "Герберт Уеллс - видатний англійський фантаст. "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини в новелі"
Переглянутиабо прочитати з підручника (с. 241-242) біографію,
прочитати новелу (с. 243-247).
1.04.2021
Німецька:
Тема: "Ми облаштовуємо нашу квартиру"
Слова на с. 147, впр. 4А (с.148) усно, 4В письмово, 5В письмово.
5.04 2021
Зарубіжна:
Тема: "Герберт Уеллс "Чарівна крамниця". "Дива" та їх сприйняття персонажами. Особливості дитячого світу у творі"
Пройти тест на знання змісту новели: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6116208
6.04.2021
Німецька:
Тема: "У моєму будинку. Моя кімната"
C. 151 впр. 2А, В усно, С - письмово (скласти речення), впр. 3 усно, 4(153) - письмово. Відео до теми:
6.04.2021
Зарубіжна:
Тема: "Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"
Переглянути експрес-урок: Підготуватися до контрольної роботи за темою "Світова новела".
8.04.2021
Німецька:
Тема: "Моя кімната"
Записати і вивчити слова на с.154, звернути увагу на прийменники (впр. 1В), після яких у відповіді на запитання "Де?" слова вживаються у Dativ(с. 194), правило на с. 200.
Переглянути відео:
Прочитати впр. 4А (с.156), описати в зошиті свою кімнату.
12.05.2021
Зарубіжна:
Контрольна робота "Світова новела"
Виконати в зошиті завдання:
1. Сью та Джонсі познайомилися:
а) у парку;
б) на виставці;
в) у місцевому ресторанчику.
2. Як звали хлопчика з новели "Чарівна крамниця":
а) Джек;
б) Джип;
в) Джім.
3. Яку з новел написав Р. Акутагава:
а) "Дари волхвів";
б) "Павутинка";
в) "Кленові листки".
4. Напередодні якого свята відбуваються події в новелі О. Генрі "Дари волхвів":
а) Масляна;
б) Пасха;
в) Різдво.
5. Джонсі мріяла намалювати:
а) Неаполітанську затоку;
б) гори Тибету;
в) Ніагарський водоспад.
6. Чим пожертвувала героїня новели "Дари волхвів" заради кохання:
а) грошима;
б) волоссям;
в) годинником.
ІІ рівень
7. Якими двома речами дуже пишалося подружжя Янг?
8. Чому Кандата так і не зміг врятуватися?
9. Хто міг потрапити до чарівної крамниці?
ІІІ рівень
10. Дайте визначення поняття "новела". Схарактеризуйте особливості цього жанру.
11. Поясніть символічну назву новели О.Генрі "Останній листок"
ІVрівень
12. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем.
А. Розкрийте тему моральної справедливості у новелі Акутагави "Павутинка".
Б. Як Г. Уеллс зобразив світ очима дитини та дорослого в новелі "Чарівна крамниця"?
або:
Підготуватися до позакласного: А. Габальда "35 кіло надії".
13.04.2021
Німецька:
Тема: "Кімната моєї мрії"
C. 158 - слова, впр. 5 на с. 159 А усно, В письмово, впр. 1 на с. 160 письмово.
Повторити вивчене за тему.
13.04.2021
Зарубіжна:
Тема: "Урок позакласного читання: А. Габальда "35 кіло надії".
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3051223
15.04.2021
Німецька:
Тема: "Повторення. Самостійна робота"
Повторити слова і вирази:
stehen
stellen
sitzen
setzen
backen
braten
sich waschen
sich sonnen
die Zähne putzen
das Geschirr abwaschen
die Schulsachen
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3133473
22.04.2021
Німецька:
Тема: "Як мені дістатися до театру?"
Повторити слова на с. 170. Впр. 2В - письмово (вставити відповідні прийменники і артиклі відповідно до роду і відмінка). Впр. 3 - запам'ятати вирази. Впр. 5В (172) відгадати.
Впр. 6А -перекласти, 6В - написати 1 схожий діалог.
26.05.2021
Зарубіжна:
Тема: "Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детектива у творі. Образ Софі.
Прочитати інформацію про автора: с. 256-257.
Ознайомитися зі змістом казки:
12.05.2020
Німецька:
Тема: "Транспортні засоби. "
Слова на с. 174 вивчити, впр. 2А, В перекласти і вивчити, впр. з хаткою на с. 176 написати.
Зарубіжна:
Тема: "Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів."
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8533694
29.04.2021
Німецька:
Тема: "У незнайомому місті."
Слова на с. 177 вивчити, впр. 3А (177) і 4А (178) написати.
15.03.2022
Зарубіжна:
Тема: " А.Конан-Дойл - визнаний майстер класичних детективів. Оповідання "Пістрява стрічка"
Ознайомитися з біографією письменника:
Німецька:
Тема: "Природа навколо нас":
С. 116: слова записати і вивчити,
впр. 1В, 4 - усно, 5 - письмово.
17.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Оповідання "Спілка рудих". Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення"
Прочитати с. 215-223, виконати завдання:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8882967
17.03.2022
Німецька:
Тема: "Природа - не смітник":
С. 120: слова записати і вивчити, впр. 6В (с. 121) усно,
впр. 1(с. 122) А - усно, В і С - письмово.
22.03.2022
Німецька:
Тема: "Наш ліс"
Впр. 3А (с. 123) усно,
3С письмово,
впр. 5А (с. 124) письм.( відповісти на запитання з використанням слів, що подані нижче).
Зарубіжна:
Тема: "Образи Шерлока Холмса і доктора Ватсона"
Опрацювати статтю:https://md-eksperiment.org/post/20180115-obraz-sherloka-holmsa-u-detektivnih-novelah-artura-konan-dojla , характеризувати Холмса усно.
24.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "УРЗМ (письмово)."
Відповідь на запитання: "У чому причини неймовірної популярності історій про Шерлока Холмса?" або "Порівняйте образи Шерлока Холмса і доктора Ватсона".
Підготуватися до уроку позакласного читання: прочитати оповідання про Шерлока Холмса.
Німецька:
Тема: "Без води нема життя"
С. 127: слова записати і вивчити,
впр. 3(с. 128) В, D письмово, 1А(с. 129) письмово.
31.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Новела як літературний жанр. О.Генрі. "Дари волхвів"
Переглянути відеоурок:
Виконати тестові завдання:
Тест за змістом новели «Дари волхвів» О.Генрі
1. До якого свята готувалася Делла?
А. До Дня Святого Валентина. Б. До Різдва.
В. До дня народження Джима.
2. Яку річ дуже хотіла купити Делла для Джима?
А. Шкіряні рукавички, бо старі вже зносились.
Б. Платиновий ланцюжок для Джимового годинника. В. Новенький портсигар.
3. Чим найбільше могла пишатись Делла у своїй зовнішності?
А. Гарними очима. Б. Вишуканим вбранням.
В. Розкішним волоссям.
4. Чим пожертвувала Делла заради коханого Джима?
А. Продала своє волосся. Б. Продала бабусині сережки.
В. Вона Джима не кохала, тому нічим не могла пожертвувати заради нього.
5. Що купив у подарунок Джим Деллі?
А. Набір гребінців для її волосся. Б. Руду шубу, що пасуватиме до її волосся.
В. Квитки у довгоочікувану подорож.
6. Про якого царя згадується у новелі?
А. Про царя Александра Македонського. Б. Про царя Пріама. В. Про царя Соломона.
7. Скільки років було Джимові?
А. 22 роки. Б. 28 років. В. 35 років.
8. З якими словами зверталася Делла до Бога, коли очікувала на Джимове повернення з роботи?
А. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб Джимови підвищили зарплатню!»
Б. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб я все ще подобалася йому!»
В. «Господи, зроби, будь ласка, так, щоб Джим купив мені у подарунок коштовну річ!»
9. Що відчував Джим після повернення з роботи, коли побачив Деллу?
А. Він нічого не помітив, тому проявив байдужість.
Б. Здивування та розгубленість.
В. Роздратування та ненависть.
10. В основі новели лежить:
А. Реальний факт. Б. Біблійна оповідь. В. Вигадка автора.
11. Волхви започаткували традицію:
А. Різдвяних подарунків. Б. Святкування старого-нового року.
В. Шанування ангелів-охоронців.
Прочитати новелу "Останній листок" (с.230-236)
Німецька:
Тема: "Я тут живу"
Слова на с. 137 вивчити, впр. 2 усно, впр. 1.А(с. 138) усно, 2(138) письмово (написати про свій дім за зразком впр. 1).
5.04.2022
Німецька:
Тема: "Мій дім"
Слова на с. 139 записати, переглянути відео і вивчити:
Виконати впр. 4 на с. 140 - А і В усно, С - письмово. Описати свій дім і приміщення в ньому( в зошиті).Зарубіжна:
Тема: "О.Генрі."Останній листок"
Переглянути відеоурок:
07.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Герберт Уеллс - видатний англійський фантаст. "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини в новелі"
Переглянутиабо прочитати з підручника (с. 241-242) біографію,
прочитати новелу (с. 243-247), пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8364048 (до 15.00 11 квітня.)
Німецька:
Тема: "Моя квартира"
Слова на с. 142 записати і вивчити, впр. 2(с.142) написати, впр. 1А (с. 144) усно, 1В - письмово (5 запитань до тексту).
12.04 2022
Зарубіжна:
Тема: "Герберт Уеллс "Чарівна крамниця". "Дива" та їх сприйняття персонажами. Особливості дитячого світу у творі"
Прочитати новелу Р. Акутагава "Павутинка".Німецька:
Тема: "У меблевому магазині"
Слова на с. 145 записати, послухати:
вивчити. Впр. 2А усно, 2В письмово, 4С усно, написати про меблі у вітальні, наприклад:
Im Wohnzimmer haben wir einen Tisch. Der Tisch ist braun.
14.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка"
Переглянути експрес-урок: Підготуватися до контрольної роботи за темою "Світова новела".
14.04.2022
Німецька:
Тема: "Ми облаштовуємо нашу квартиру"
Слова на с. 147, впр. 3, 4А (с.148) усно, 4В письмово, 5В усно.
19.04.2022
Німецька:
Тема: "У моєму будинку."
C. 151 впр. 2А, В усно, С - письмово (скласти речення), впр. 3 усно, 4 - письмово.
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота "Світова новела"
Виконати в зошиті завдання:
1. Сью та Джонсі познайомилися:
а) у парку;
б) на виставці;
в) у місцевому ресторанчику.
2. Як звали хлопчика з новели "Чарівна крамниця":
а) Джек;
б) Джип;
в) Джім.
3. Яку з новел написав Р. Акутагава:
а) "Дари волхвів";
б) "Павутинка";
в) "Кленові листки".
4. Напередодні якого свята відбуваються події в новелі О. Генрі "Дари волхвів":
а) Масляна;
б) Пасха;
в) Різдво.
5. Джонсі мріяла намалювати:
а) Неаполітанську затоку;
б) гори Тибету;
в) Ніагарський водоспад.
6. Чим пожертвувала героїня новели "Дари волхвів" заради кохання:
а) грошима;
б) волоссям;
в) годинником.
ІІ рівень
7. Якими двома речами дуже пишалося подружжя Янг?
8. Чому Кандата так і не зміг врятуватися?
9. Хто міг потрапити до чарівної крамниці?
ІІІ рівень
10. Дайте визначення поняття "новела". Схарактеризуйте особливості цього жанру.
11. Поясніть символічну назву новели О.Генрі "Останній листок"
ІVрівень
12. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем.
А. Розкрийте тему моральної справедливості у новелі Акутагави "Павутинка".
Б. Як Г. Уеллс зобразив світ очима дитини та дорослого в новелі "Чарівна крамниця"?
Або пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6070166 до 22.00 19 квітня.
Підготуватися до УПЧ: А. Гавальда "35 кіло надії"
21.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Урок позакласного читання: А. Габальда "35 кіло надії".
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2533648
до 16.00 4 травня.
Німецька:
Тема: "Моя кімната"
Відео до теми:
Записати і вивчити слова на с.154, звернути увагу на прийменники (впр. 1В), після яких у відповіді на запитання "Де?" слова вживаються у Dativ(с. 194), правило на с. 200.
Переглянути відео:
Прочитати впр. 4А (с.156), описати в зошиті свою кімнату.
Переглянути урок:
26.04.2022
Німецька:
Тема: "Кімната моєї мрії"
C. 158 - слова, впр. 5 на с. 159 А усно, В письмово, впр. 1 на с. 160 письмово.
Зарубіжна:
Тема: "Айзек Азімов. "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства."
Переглянути відео:
Прочитати твір повністю: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635
28.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви в оповіданні "Фах".
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9833158до 15.00 5 травня.
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9833158
до 15.00 5 травня.
Німецька:
Тема: "Повторення. Самостійна робота"
Повторити слова і вирази:
stehen
stellen
sitzen
setzen
backen
braten
sich waschen
sich sonnen
die Zähne putzen
das Geschirr abwaschen
die Schulsachen
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1432641
3.05.2022
Німецька:
Тема: "Ми подорожуємо"
Слова на с.166 записати і вивчити,впр. 3(167) А усно, В - письмово (написати схожий діалог), впр. 4А (168) усно.
Зарубіжна:
Тема: "Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детектива у творі.
Прочитати інформацію про автора: с. 256-257.Ознайомитися зі змістом казки:
Прочитати інформацію про автора: с. 256-257.
Ознайомитися зі змістом казки:
05.05.2022
Зарубіжна:
Тема: "Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Образ Софі. Значення художнього прийому чаклунства у творі".
Переглянути урок:
Виконати тест:
1. Хто це: 18 років, працює капелюшницею, відьма перетворила її в 90-річну бабусю?а)Софі Хаттер; б)Кальцифер; в)Відьма Пустища; г)Хаул.2. Хто це: маленький вогняний демон, був зіркою, охоронець чарівного замку?а)Кальцифер, б)Хаул, в)Майкл, г)Опудало-ріпка.3. Хто це: чаклунка, викрадала серця молодих гарних парубків, полювала на Хаула?а)Софі Хаттер, б)Кальцифер, в)Відьма Пустища, г) Опудало-ріпка4.Хто це: володар чарівного замку, живе без серця?а)Кальцифер, б) Відьма Пустища, в) Хаул, г) Майкл,5.Хто це: хлопчик – сирота (мати померла, батько загинув під час шторму в морі), друг головної героїні?а)Кальцифер, б)Хаул, в) Майкл, г) Опудало-ріпка6. Хто це: нагадував ріпку, переслідував Софі?а)Кальцифер, б)Хаул, в)Майкл, г) принц Джастін7. З ким Софі уклала договір щодо повернення їй молодості?а)З Кальцифером; б) З Хаулом; в)З Майклом; г) З Опудалом-ріпкою.8. Батьки Софії булиа)лісорубами б)вчителями в)чаклунами г)володарями крамниці9. Якою чарівною здібністю володіла Софі, спочатку навіть не підозрюючи про це?а)оживляти речі;б)наділяти речі душею;в)перетворювати речі на будь-що.10. “Мандрівний замок Хаулса” за жанрома)фентезі; б) науково-фантастичний твір;в)пригодницький твір; г) історичний твір.11. Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традиційних народних казок тим, що:а) закінчується твір нещасливо для головних героїв;б) зображуються технічні засоби сучасної доби;в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;г) немає протистояння добра та зла12. Із героями твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а і внутрішні зміни:а) обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;б) Софі стала впевненішою, а Хаул — уважнішим до прохань;в) вони почали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;г) Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул — злим і похмурим
1. Хто це: 18 років, працює капелюшницею, відьма перетворила її в 90-річну бабусю?
а)Софі Хаттер; б)Кальцифер; в)Відьма Пустища; г)Хаул.
2. Хто це: маленький вогняний демон, був зіркою, охоронець чарівного замку?
а)Кальцифер, б)Хаул, в)Майкл, г)Опудало-ріпка.
3. Хто це: чаклунка, викрадала серця молодих гарних парубків, полювала на Хаула?
а)Софі Хаттер, б)Кальцифер, в)Відьма Пустища, г) Опудало-ріпка
4.Хто це: володар чарівного замку, живе без серця?
а)Кальцифер, б) Відьма Пустища, в) Хаул, г) Майкл,
5.Хто це: хлопчик – сирота (мати померла, батько загинув під час шторму в морі), друг головної героїні?
а)Кальцифер, б)Хаул, в) Майкл, г) Опудало-ріпка
6. Хто це: нагадував ріпку, переслідував Софі?
а)Кальцифер, б)Хаул, в)Майкл, г) принц Джастін
7. З ким Софі уклала договір щодо повернення їй молодості?
а)З Кальцифером; б) З Хаулом; в)З Майклом; г) З Опудалом-ріпкою.
8. Батьки Софії були
а)лісорубами б)вчителями в)чаклунами г)володарями крамниці
9. Якою чарівною здібністю володіла Софі, спочатку навіть не підозрюючи про це?
а)оживляти речі;
б)наділяти речі душею;
в)перетворювати речі на будь-що.
10. “Мандрівний замок Хаулса” за жанром
а)фентезі; б) науково-фантастичний твір;
в)пригодницький твір; г) історичний твір.
11. Твір Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» відрізняється від традиційних народних казок тим, що:
а) закінчується твір нещасливо для головних героїв;
б) зображуються технічні засоби сучасної доби;
в) мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;
г) немає протистояння добра та зла
12. Із героями твору Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а і внутрішні зміни:
а) обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;
б) Софі стала впевненішою, а Хаул — уважнішим до прохань;
в) вони почали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;
г) Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул — злим і похмурим
Німецька:
Тема: "Як мені дістатися до театру?"
Повторити слова на с. 170. Впр. 2В - письмово (вставити відповідні прийменники і артиклі відповідно до роду і відмінка). Впр. 3 - запам'ятати вирази. Впр. 5В (172) відгадати.Впр. 6А -перекласти, 6В - написати 1 схожий діалог.
Повторити слова на с. 170. Впр. 2В - письмово (вставити відповідні прийменники і артиклі відповідно до роду і відмінка). Впр. 3 - запам'ятати вирази. Впр. 5В (172) відгадати.
Впр. 6А -перекласти, 6В - написати 1 схожий діалог.
10.05.2022
Німецька:
Тема: "Транспортні засоби.У незнайомому місті. "
Слова на с. 174 вивчити, впр. 2А, В перекласти і вивчити, впр. з хаткою на с. 176 написати.
Слова на с. 174 вивчити, впр. 2А, В перекласти і вивчити, впр. з хаткою на с. 176 написати.
Слова на с. 177 вивчити, впр. 3А (177) і 4А (178) написати.
Слова на с. 177 вивчити, впр. 3А (177) і 4А (178) написати.
Зарубіжна:
Тема: "Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги в творі."
Переглянути фільм: https://uakino.club/film/genre_adventure/2768-chornilne-serce.html
Переглянути фільм: https://uakino.club/film/genre_adventure/2768-chornilne-serce.html
12.05.2022
Зарубіжна:
Тема: "Корнелія Функе "Чорнильне серце". Пригоди і духовне випробування Мегі. Поєднання уявного і реального світів у творі."
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3299195
до 16.05.2022
Німецька:
Тема: "Київ - столиця України. "
Вивчити слова на с. 180, впр. 4В прочитати і перекласти, навчитися розповідати про Київ (8-9 речень).
17.05.2022
Німецька:
Тема: "Контроль читання."
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2033712
до 15.00 17 травня.
17.05.2022
Зарубіжна:
Контрольна робота "Сучасна література. Я і світ."
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6808353
до 17.00 17 травня.
19.05.2022
Зарубіжна:
Повторення вивченого за рік.
Повторити назви та авторів вивчених творів, літературні терміни. Переглянути завдання на сс. 54, 113, 139, 188, 225, 253, 270. Підготуватися до контрольної за рік.
Німецька:
Тема: "Контроль письма."
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5641175до 15.00 19 травня.
24.05.2022
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5641175
Німецька:
Тема: "Контроль аудіювання."
до 15.00 25 травня. Для контролю говоріння підготувати розповідь (8-9 речень) на одну з тем: "Mein Zimmer", "Unsere Natur", "Kyjiw", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00 26 травня.
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за рік."
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8563561
до 16.00 24 травня 2022
26.05.2022
Німецька:
Тема: "Контроль говоріння"
02.06.2022
Зарубіжна:
Тема: "Література на літо"
Твори для обов'язкового читання | Твори для позакласного та самостійного читання |
Геродот "Історія" Рудакі Рубаї | |
Есхіл "Прометей закутий" | Гоголь М. "Вечори на хуторі біля Диканьки" |
Вергілій "Енеїда" | Гофман Е.Т.А. "Золотий горнець", "Життєва філософія кота Мурра" |
Овідій "Метаморфози" | Евріпід "Медея" |
Аліг'єрі Данте "Божественна комедія" | Мелвілл Г. "Мобі Дік, або Білий Кит" |
Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот" | |
Біблія. Старий Заповіт, Новий Заповіт | |
Гомер "Іліада", | Рабле Ф. "Гаргантюа і Пантагрюель" |
Роттердамський Еразм "Похвала глупоті" | |
Ж. Б. Мольєр "Міщанин-шляхтич" | Чосер Дж. "Кентерберійські оповідання" |
А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц" Р. Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон» Б. Космовська "Буба" М. Аромштам "Коли відпочивають янголи" | Шекспір В. "Сон літньої ночі", "Венеційський купець", "Король Лір" У. Старк "Диваки і зануди" |
В. Шекспір "Ромео і Джульєтта" | Сааді "Вибрані вірші" |
Немає коментарів:
Дописати коментар