6 клас

12.03.2020

Німецька:

Тема  "У лікаря":

С. 141: записати і вивчити слова, 
впр. 2 (с. 141) А перекласти, В - записати 2 схожі діалоги;
впр. 1 (с. 144) А, В письмово.



Зарубіжна:

Тема "Р. Бернс "Моє серце в верховині"

Опрацювати с. 195-197. Відповісти на запитання  1-5 на с. 197, вірш вивчити напам'ять.



17.03.2020

Зарубіжна:

Тема: "Г. Лонгфелло. "Пісня про Гайавату"(розділ "Люлька Згоди")"

Прочитати с. 197-201, придумати для однокласників 12 запитань за змістом уривка "Люлька Згоди".



Німецька:

Тема: "Швидкого одужання"

Впр. 1А (с. 144) усно, 
         2 (с.145) письм.,
         1А, В (с. 146) письм.





19.03.2020

Зарубіжна:

Тема: "Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові"

Опрацювати матеріал  на с. 198, характеризувати образ Гайавати усно.
   


Німецька:

Тема: "Повторення"

Виконати завдання 1-4 на с. 147 письмово.



31.03.2020

Німецька:

Тема: "Моя родина"

Повторити слова до теми:


Послухати    розповідь про родину:

 Прочитати впр. 4А с.152-153.
Письмово: впр. 4С (с. 153) і розповідь про свою родину.

Тема: "Джанні Родарі. "Листівки з видами міст"

Ознайомитися з біографією Родарі: с.202-203,
Подивитися буктрейлер:


Навчитися виразно читати вірш, визначити головну думку і записати її.

                                                                                                                                                                   
           

2.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота за розділом "Поетичне бачення світу"

Виконати письмово у зошиті:І варіант:
(1-15 завдання - 6 балів)
Знайти правильну відповідь:
1.    Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».
а) МацуоБасьо;   б) Р. Бернс;   в) Лонгфелло;   г) Дж. Родарі

2.    Майстер хайку.
а) Лонгфелло;   б) Дж. Родарі;  в) Р. Бернс;   г) МацуоБасьо

3.    Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Р. Бернс;  б) Лонгфелло;   в) МацуоБасьо;  г) Дж. Родарі

4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;
б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло; б) Гітчі-Маніто;  в) МацуоБасьо;  г) Дж. Родарі

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) МацуоБасьо;  б) Р. Бернс;  в) Лонгфелло;  г) Дж. Родарі

7.У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) МацуоБасьо;  б) Лонгфелло;   в) Р. Бернс;  г) Дж. Родарі

8.Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло;  б) Дж. Родарі;   в) Р. Бернс;  г) МацуоБасьо

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) МацуоБасьо; б) Р. Бернс;  в) Лонгфелло; г) Дж. Родарі

10. Хто автор цих рядків:
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
а) МацуоБасьо; б) Дж. Родарі; в) Р. Бернс; г) Лонгфелло           

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;  б) весна;        в) літо;    г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги.
а) алітерацію;   б) порівняння;  в) анафору;  г) метафору

13. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
І ясний величний голос,
Як потік, що з гір несеться,
Як потік, що пада в прірву,
Пролунав до всіх народів.
а) алітерацію;   б) порівняння;    в) уособлення;   г) метафору

14. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;     б) ода;      в) хайку;      г) рубаї

15.  Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) МацуоБасьо;     б) Р. Бернс;   в) Лонгфелло;   г) Дж. Родарі

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
Поет – країна
1) МацуоБасьо   а. Америка
2) Р. Бернс   б. Італія
3Лонгфелло   в. Шотландія
4) Дж. Родарі   г. Японія

17. Дайте визначення поняття «хайку».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яку «правду життя» розкриває
Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?


Німецька:

Тема: "На кого ти схожий?"

C. 154: jemandem (Dat.) ähnlich sein - на когось схожим бути, наприклад:
  Ich bin meiner Mutter ähnlich. Я схожий на мою маму. 
  Er ist seinem Vater ähnlich. - Він схожий на свого (його) тата.
  Sie ist ihrem Bruder ähnlich. - Вона схожа на свого (її) брата.
  Du bist deiner Oma ähnlich. - Ти схожий на свою (твою) бабусю.
Закінчення займенника залежить від роду іменника - табл. с. 155(впр. 1)
Завдання: впр. 1 с.155 (продовжити таблицю), впр. 2(155) -скласти речення. Обидві - письмово.




7.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Рей Бредбері. "Усмішка"

Ознайомитися з біографією письменника:

Прочитати  "Усмішку"(с. 211-215), виконати завдання тесту:


1.Рей Бредбері - це

а) англійський письменник;

б) американський письменник;

в) французький письменник.

2.Жанр твору «Усмішка» -

а) повість; б) оповідання; в) новела.

3. Черга на майдані зібралася…

а) опівдні; б) зранку; в) увечері.

4.Події, відображені в творі, відбуваються…

а) в минулому; б) в теперішньому; в) в майбутньому.

5. Автор картини, яка стояла на майдані, -

а) Леонардо да Вінчі; б) Рафаель; в) Рембрандт.

6. Картину знищували…

а) без дозволу влади;

б) за дозволом влади;

в) за проханням місцевої влади.

7. Дії мешканців над картиною можна назвати…

а) вандалізмом; б) анархією; в) демократією.

8. Головний герой твору Том…

а) був сиротою; б) ріс у повній родині; в) мав тільки матір.

9. Полісмени, які охороняли ділянку, мали стежити, щоб…

а) на картину не плювали,

б) не обливали картину водою;

в) не жбурляли каміння.

10. Якими були люди на майдані?

а) брудними і бідними;

б) справжніми знавцями мистецтва;

в) цивілізованими і гуманними.

11.Чому Том не зміг плюнути на картину?

а) вразила красою;

б) не вмів цього робити; 

в) не дочекався черги.

12. Більш за все люди ненавиділи…

а) війну;

 б) свята;

 в) все, що пов’язане з Минулим.

Німецька:

Тема  "Професії. Мій тато - лікар"


С. 156: записати і вивчити слова, переглянути відео:

Виконати впр. 2, 3, 4 усно, 5 письмово.



9.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Значення образу Джоконди для розкриття головної думки новели "Усмішка"

Переглянути відеоурок:

Відповісти на запитання: від чого застерігає людство автор цього твору? (письмово)




Німецька:

Тема  "Професії. Я хочу стати актором"


С. 159: записати і вивчити слова, виконати впр. 5(с.161) А, В усно, впр. 1(с. 162) і 2(с. 163) письмово.


14.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Урок позакласного читання. Д. Дефо "Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо"


Прочитати роман: https://mykniga.com.ua/zmist/robinzon-kruzo-korotkij-zmist-glav-knigi-defo-chitati-perekaz-onlajn.html
                        або: https://iknigi.net/avtor-danyel-defo/45134-robnzon-kruzo-danyel-defo/read/page-1.html
Виконати завдання:

1. Робінзон Крузо ступив на корабель:
а) з благословення батька;
б) проти батьківської волі;
в) мати відпускала, а батько ні.

2.Де опинився Робінзон Крузо після шторму ?
а) на континенті;
б) на заселеному півострові;
в)на безлюдному острові.

3. Чим захистив своє житло Робінзон ?
а) огорожею ;
б) пастками;
в) охоронцями.

4. Чого найбільше злякався Робінзон, коли почалася гроза з блискавкою?
а) втрати житла;
б) блискавка може знищити порох;
в) був боязким від природи.

5. З якою метою дикуни приїжджали на острів, де мешкав Робінзон ?
а) полювати на звірів;
б) поповнити запаси фруктів;
в) займатися людожерством.

6. Скільки років Робінзон не чув людського голосу?
а) 7 років;
б) 25 років;
в) 28 років.

7. Як віддячив дикун Робінзонові за врятування життя ?
а) поставив собі на голову ногу Робінзона;
б) безперестанку дякував;
в) кланявся як перед божеством.

8. Як Робінзон Крузо назвав землю, де він жив?
а) земля Щастя;
б) острів Радості;
в) острів Відчаю.

9.Як П’ятниця ставився до Робінзона?
а) як до ворога;
б) як до брата;
в) як до батька.

10. Яку тварину першою приручив Робінзон Крузо?
а) вовка;
б) козу;
в) буйвола.

11. За якої умови змогли б врятуватися люди на кораблі під час шторму?
а) якби трапилося чудо і шторм втих;
б) якби берег був пологий і піщаний;
в) якби залишилися на кораблі.

12. З якою метою Робінзон потрапив на корабель після шторму?
а) узяти все необхідне для життя;
б) забрати золото і скарби;
в) подивитися, чи судно надається для подорожі.

13. Звідки і куди плив корабель, на якому перебував Робінзон?
а) від берегів Бразилії до Африки;
б) від берегів Америки до Австралії;
в) від берегів Америки до Азії.

14. Як Робінзон Крузо перевіз свої речі з корабля?
а) прив’язавши їх до тіла;
б) зробив пліт;
в) зробив човна.

15. Завдяки якій книзі Робінзон змінився внутрішньо ?
а) завдяки книзі про людоїдів;
б) Біблії;
в) про подорожі мандрівників.

16. Скільки помешкань було у Робінзона ?
а) одне;
б) два;
в) три.

17. З якої причини корабель, на якому перебував Робінзон Крузо, збився з курсу?
а) капітан був недосвідчений;
б) напали пірати;
в) через ураган.

18. Що за дорогоцінну знахідку вивіз Робінзон з корабля ?
а) скриньку теслі;
б) золото і гроші;
в) карту капітана.

19. Що задумав Робінзон, щоб полегшити своє життя ?
а) захопити дикуна;
б) відплисти на сусідній острів;
в) подружитися з індіанцями.

20. Як англійці потрапили на безлюдний острів ?
а) моряки збунтувалися проти капітана;
б) через шторм;
в) корабель захопили пірати.

21. Чому Робінзон Крузо перестав вести записи на острові ?
а) через лінощі;
б) закінчилося чорнило;
в) розучився писати через мозолі.

22. Як Робінзон рахував дні на острові?
а) робив записи у щоденнику;
б) робив зарубки на стовпі;
в) складав ракушки біля житла.

23. Робінзон перебував на острові:
а) 25 років;
б) 32 роки;
в) 28 років.

24. Робінзон Крузо мріяв стати:
а) моряком;
б) юристом;
в) священиком.


Німецька:

Тема: "Котра година?"

Слова на с. 163, впр. 2 - вивчити, 3А письмово, 5А усно.
Відео до теми:




16.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Роберт Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людської думки у творі"

Ознайомитися з біографією Шеклі: 
підручник - с. 216-217,
прочитати оповідання на с. 218-224.



Німецька:


Тема: "Домашні справи"

Слова на с. 167 записати і вивчити.
Переглянути відео:


Впр. 3(с.167) усно, написати впр. 5В(с. 169) і розповідь про свої домашні обов'язки.




21.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Роздуми автора про майбутнє людства. Віра в перемогу людського розуму в оповіданні Роберта Шеклі "Запах думки". 

Переглянути буктрейлер:


Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=269137

(до 24.04)

Німецька:

Тема: "У квітні"

Вивчити слова на с. 170, прочитати і перекласти анекдоти (впр. 3В, с. 172), впр. 1(с.173) усно, 2(173) письмово.




23.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "УРЗМ. Укладання листа письменникові-фантасту (Р. Бредбері, Р. Шеклі)"

Написати в зошиті лист до письменника, висловити свої враження від прочитаного твору та думки про майбутнє людства.



Німецька:

Тема: "Великдень"

Повторити слова з впр. 2(с. 174), перекласти впр. 5(174), впр. 6(с. 175)А усно, В письмово. Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=433939


28.04.2020

Зарубіжна:


Тема: "Астрід Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці"

Переглянути експрес-урок: 

Прочитати з підручника с. 228-236. 



Німецька:

Тема: "Повторення. Контрольна робота за темою "Люди"

Виконати в зошиті завдання 1-3 на с.177 або пройти онлайн-тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=494758




30.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Моральні цінності у творі А. Ліндгрен"

Дочитати казку: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1321&page=10


Німецька:

Тема: "Моє місто"

Слова на с. 182 записати і вивчити, впр. 4(с. 183) письмово, 5 і 6 усно, 2(с. 184), впр. 2(с. 184) письмово.



5.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Моральні цінності у творі А. Ліндгрен. Образ головного героя. Перемога добра над злом"

Опрацювати матеріал: https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-analiz/

Німецька:

Тема: "Наша столиця. Історія Києва"

Записати і вивчити слова на с. 185 і 187, 
прочитати і перекласти інформацію про Київ(впр. 3(185), 4(186), з хаткою (186), 2(187), 4(188));
письмово: впр. 5А(188) і з хаткою (189).


7.05.2020

Зарубіжна:


Тема: "Міхаель Андреас Гельмут Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Недогадія та її мешканці"

Переглянути ролик про письменника: 

Ознайомитися зі змістом казки: 

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=832709





Німецька:

Тема: "Знайомство з Берліном"

Слова на с.189 записати і вивчити, впр. 2 і 3 на с. 190 перекласти, впр. 4А виконати усно, 4В - письмово.
Навчитися розповідати про Берлін ( на основі впр. 3А)
Екскурсія Берліном: 




12.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Крістіна Нестлінгер. "Конрад, або Дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру"

Ознайомитися з біографією письменниці: 

Прочитати уривок з повісті-казки (с. 1-8): https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336



Німецька:

Тема: "Останній місяць весни"

Слова на с. 194 вивчити, впр. 2 і 3 на с. 194 виконати усно, 
впр. 5 на с. 195 - письмово (написати речення за зразком про кожен предмет).




14.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Конрад і його становлення у світі"


Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=415954 



Німецька:

Тема: "Літо. Літні канікули"

Переглянути відео про види відпочинку:
Виконати впр. 3А,В на с.198-199 усно, 
впр. з хаткою на с. 198 і впр. 5 на с. 199 - письмово.  




19.05.2020

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота за темами "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література" 




1. Людей   з оповідання   Р.  Д.   Бредбері «Усмішка» приваблювали до міста...

А базарний день та карнавал; 

Б свято та базарний день; 

В свято та безкоштовна кава; 

Г свято та виставка картин. 

2. Автором картини, яка була виставлена на площі міста (оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка»), був... 
А Л. да Вінчі; 
В Рафаель; 
Б  Рембрандт;                               
Г Тиціан.

3.  Р. Шеклі народився у... 
А Лос-Анджелесі; 
Б Нью-Йорку; (Відповідь: Б)
В Чикаго;
Г Нью-Джерсі.


4.  Кліві, герой оповідання Р. Шеклі «Запах думки», сів на планеті З-М-22, тому що...
А хотів здійснити екскурсію по планеті;
Б мав вивчити фауну планети;
В з його кораблем сталася аварія;
Г мав дослідити повітря на планеті. 

5. Найстрашнішою для Кліві (оповідання Р. Шеклі «Запах думки») була зустріч з...
А пантерою; 
В вовками;
Б  білкою;
Г стерв'ятником. (Відповідь: В)

6. Розділ «Сучасна література» представлений іменами письменників…
А Р.Бредбері, М.Енде, К.Нестлінгер;   
Б А.Ліндгрен, М.Енде, Р.Шеклі;
В К.Нестлінгер, М.Енде, А.Ліндгрен; 
Г К.Нестлінгер, Дж.Родарі, М.Енде. 

7.Що зробив Нонно для Міо та Юм-Юма (повість А. Ліндґрен «Міо, мій Міо»)?
А підковки на щастя; 
Б сопілки; 
В амулети;
Г чарівний меч. 

8. Яке серце було у лицаря Като (повість А. Ліндґрен «Міо, мій Міо»)?
А залізне; 
Б золоте; 
В кам’яне;
Г зле. 

9.З якої країни прибув дух (повість А. Ліндґрен «Міо, мій Міо»)?
А із Країни Далекої; 
Б із Країни  Південної; 
В із Країни Казок;
Г із Країни Чарівної. 

10. До якої країни припливли машиніст Лукас і Джим Ґудзик (повість М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»)?
А Японія;
Б Англія;
В Індія;
Г Китай. 

11. Чим пані Бартолотті писала собі нагадування (повість К. Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки»)?
А Губною помадою;
Б фломастером;
В ручкою;
Г олівцем. 

12. Установіть відповідність між героями твору та письменниками, у творах яких вони діють
1. Том а) Р.Бредбері
2. Кліві б) А.Ліндґрен 
3. Буссе         в) Р.Шеклі
4. Бартолотті г) М.Енде
        ґ) К.Нестлінґер

13. Закінчіть речення.
Різновид фантастичної літератури, заснований на використанні міфологічних і казкових сюжетів, образів, мотивів – це…


14. Дайте коротку відповідь 
1) Полісмени, які охороняли ділянку з картиною, мали стежити, щоб… 
2) У якому творі герой перемагає лицаря Като?
3) Скільки років було головному героєві «Міо, мій Міо»? 
4) Чому Буссе жив у тітки? 


15. Напишіть характеристику Конрада (з твору К. Нестлінгер)


19. Виконайте одне із завдань на вибір.
Напишіть твір-роздум «Яким я уявляю майбутнє людства»
Напишіть листа письменниці А.Ліндґрен
Складіть уявний діалог зі своїм улюбленим героєм сучасної дитячої літератури (з прочитаних творів К. Нестлінґер, А. Ліндґрен, М. Енде)



Німецька:

Тема: "Контроль читання" 

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8948553


21.05.2020

Німецька:

Тема: "Контроль письма і аудіювання"

Виконати тести до 12.00  26 травня

Контроль письма: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6811383

Контроль аудіювання: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3828820

Для контролю говоріння підготувати розповідь (6-7 речень) на одну з тем: "Meine Familie", "Mein Freund", "Kyjiw", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00  26 травня



22.09.2020

Зарубіжна:

Тема: "Література як вид мистецтва. Художній образ"

Прочитати с. 7-11 з підручника. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5483997
Вдома прочитати оповідання О.Генрі Вождь червоношкірих



19.01.2021

Зарубіжна:

Тема: Позакласне читання. Ю.Олеша "Три товстуни" 

Придумати і записати 12 запитань за змістом казки.
Повторити вивчене в І семестрі.



19.01.2021

Німецька:

Тема: "Зимові канікули"

Впр. 3А(с. 101) і 6АВ перекладати, 1(102) письмово.


21.01.2021

Німецька:

Тема  "Що ти робив? Минулий час Perfekt"

Виконати письмово впр. 2В, С, усно - впр. 1(с. 105)

 

21.01.2021

Зарубіжна:

Тема: Повторення і узагальнення вивченого в І семестрі.

Пройти тест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5761755



16.02.2021

Німецька:

Тема:  "Частини тіла"

Записати і вивчити слова зі с. 122, виконати усно впр. 1, 2, 4, 5; письмово впр. з хаткою на с. 124.



16.02.2021

Зарубіжна:

Тема: "В. Г. Короленко. Повість "Сліпий музикант" 

Прочитати с.156-164, розповідати про родину головного героя і його дитинство.




18.02.2021

Німецька:

Тема:  "Моє обличчя"

Переглянути відео:


Записати і вивчити слова зі с. 124, виконати усно впр. 1, 4 і 1А на с. 126, письмово впр. 1В на с. 126 (описати дівчинку з впр. 4).


30.03.2021
Німецька:

Тема: "Повторення"

Виконати тест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9414933 


Зарубіжна:

Тема: "Джанні Родарі. "Листівки з видами міст"

Ознайомитися з біографією Родарі: с.202-203,


Подивитися буктрейлер: 

Повторити вивчене за тему.



1.04.2021

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота за розділом "Поетичне бачення світу"

Виконати тест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5849538

Підготуватися до уроку позакласного читання: 

 Д. Дефо "Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо"



Німецька:

Тема: "Моя родина"

Повторити слова до теми:


Послухати    розповідь про родину:


Письмово: впр. 4С (с. 153) і розповідь про свою родину.


6.04.2021

Німецька:

Тема: "На кого ти схожий?"

C. 154: jemandem (Dat.) ähnlich sein - на когось схожим бути, наприклад:
  Ich bin meiner Mutter ähnlich. - Я схожий на мою маму. 
 Er ist seinem Vater ähnlich. - Він схожий на свого (його) тата. 
Sie ist ihrem Bruder ähnlich. - Вона схожа на свого (її) брата.  
Du bist deiner Oma ähnlich. - Ти схожий на свою (твою) бабусю.  
Закінчення займенника залежить від роду іменника - табл. с. 155(впр. 1) 
 
Завдання: впр. 1 с.155 (продовжити таблицю) письмово, розповідь про свою родину - усно.


14.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Урок позакласного читання. Д. Дефо "Життя й незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо"

Виконати завдання:

1. Робінзон Крузо ступив на корабель:
а) з благословення батька;
б) проти батьківської волі;
в) мати відпускала, а батько ні.

2.Де опинився Робінзон Крузо після шторму ?
а) на континенті;
б) на заселеному півострові;
в)на безлюдному острові.

3. Чим захистив своє житло Робінзон ?
а) огорожею ;
б) пастками;
в) охоронцями.

4. Чого найбільше злякався Робінзон, коли почалася гроза з блискавкою?
а) втрати житла;
б) блискавка може знищити порох;
в) був боязким від природи.

5. З якою метою дикуни приїжджали на острів, де мешкав Робінзон ?
а) полювати на звірів;
б) поповнити запаси фруктів;
в) займатися людожерством.

6. Скільки років Робінзон не чув людського голосу?
а) 7 років;
б) 25 років;
в) 28 років.

7. Як віддячив дикун Робінзонові за врятування життя ?
а) поставив собі на голову ногу Робінзона;
б) безперестанку дякував;
в) кланявся як перед божеством.

8. Як Робінзон Крузо назвав землю, де він жив?
а) земля Щастя;
б) острів Радості;
в) острів Відчаю.

9.Як П’ятниця ставився до Робінзона?
а) як до ворога;
б) як до брата;
в) як до батька.

10. Яку тварину першою приручив Робінзон Крузо?
а) вовка;
б) козу;
в) буйвола.

11. За якої умови змогли б врятуватися люди на кораблі під час шторму?
а) якби трапилося чудо і шторм втих;
б) якби берег був пологий і піщаний;
в) якби залишилися на кораблі.

12. З якою метою Робінзон потрапив на корабель після шторму?
а) узяти все необхідне для життя;
б) забрати золото і скарби;
в) подивитися, чи судно надається для подорожі.

13. Звідки і куди плив корабель, на якому перебував Робінзон?
а) від берегів Бразилії до Африки;
б) від берегів Америки до Австралії;
в) від берегів Америки до Азії.

14. Як Робінзон Крузо перевіз свої речі з корабля?
а) прив’язавши їх до тіла;
б) зробив пліт;
в) зробив човна.

15. Завдяки якій книзі Робінзон змінився внутрішньо ?
а) завдяки книзі про людоїдів;
б) Біблії;
в) про подорожі мандрівників.

16. Скільки помешкань було у Робінзона ?
а) одне;
б) два;
в) три.

17. З якої причини корабель, на якому перебував Робінзон Крузо, збився з курсу?
а) капітан був недосвідчений;
б) напали пірати;
в) через ураган.

18. Що за дорогоцінну знахідку вивіз Робінзон з корабля ?
а) скриньку теслі;
б) золото і гроші;
в) карту капітана.

19. Що задумав Робінзон, щоб полегшити своє життя ?
а) захопити дикуна;
б) відплисти на сусідній острів;
в) подружитися з індіанцями.

20. Як англійці потрапили на безлюдний острів ?
а) моряки збунтувалися проти капітана;
б) через шторм;
в) корабель захопили пірати.

21. Чому Робінзон Крузо перестав вести записи на острові ?
а) через лінощі;
б) закінчилося чорнило;
в) розучився писати через мозолі.

22. Як Робінзон рахував дні на острові?
а) робив записи у щоденнику;
б) робив зарубки на стовпі;
в) складав ракушки біля житла.

23. Робінзон перебував на острові:
а) 25 років;
б) 32 роки;
в) 28 років.

24. Робінзон Крузо мріяв стати:
а) моряком;
б) юристом;
в) священиком.



8.04.2021

Німецька:

Тема  "Професії. Мій тато - лікар"


С. 156: записати і вивчити слова, переглянути відео:

Виконати впр. 2, 4 усно, 3, 5 письмово.

Зарубіжна:

Тема: "Рей Бредбері. "Усмішка"

Ознайомитися з біографією письменника:

Прочитати  "Усмішку"(с. 211-215), виконати завдання тесту:


1.Рей Бредбері - це

а) англійський письменник;

б) американський письменник;

в) французький письменник.

2.Жанр твору «Усмішка» -

а) повість; б) оповідання; в) новела.

3. Черга на майдані зібралася…

а) опівдні; б) зранку; в) увечері.

4.Події, відображені в творі, відбуваються…

а) в минулому; б) в теперішньому; в) в майбутньому.

5. Автор картини, яка стояла на майдані, -

а) Леонардо да Вінчі; б) Рафаель; в) Рембрандт.

6. Картину знищували…

а) без дозволу влади;

б) за дозволом влади;

в) за проханням місцевої влади.

7. Дії мешканців над картиною можна назвати…

а) вандалізмом; б) анархією; в) демократією.

8. Головний герой твору Том…

а) був сиротою; б) ріс у повній родині; в) мав тільки матір.

9. Полісмени, які охороняли ділянку, мали стежити, щоб…

а) на картину не плювали,

б) не обливали картину водою;

в) не жбурляли каміння.

10. Якими були люди на майдані?

а) брудними і бідними;

б) справжніми знавцями мистецтва;

в) цивілізованими і гуманними.

11.Чому Том не зміг плюнути на картину?

а) вразила красою;

б) не вмів цього робити; 

в) не дочекався черги.

12. Більш за все люди ненавиділи…

а) війну;

 б) свята;

 в) все, що пов’язане з Минулим. 


13.04.2021

Німецька:

Тема: "Професії. Я хочу стати актором"

С. 159: записати і вивчити слова, виконати впр. 5(с.161) А, В усно, впр. 1(с. 162) і 2(с. 163) письмово.

Зарубіжна:

Тема: "Значення образу Джоконди для розкриття головної думки новели "Усмішка"

Переглянути відеоурок:

Відповісти на запитання: від чого застерігає людство автор цього твору? (письмово) 


15.04.2021

Німецька:

Тема: "Котра година?"

Слова на с. 163, впр. 2 - вивчити, 3А письмово, 5А і 6А усно.
Відео до теми:


16.04.2020

Зарубіжна:

Тема: "Роберт Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людської думки у творі"

Ознайомитися з біографією Шеклі: 
підручник - с. 216-217,
прочитати оповідання на с. 218-224.
 


22.04.2021

Німецька:

Тема: "Великдень. Повторення."

Повторити слова з впр. 2(с. 174), перекласти впр. 5(174), впр. 6(с. 175)А усно, В письмово.
 


Зарубіжна:

Тема: "УРЗМ. Укладання листа письменникові-фантасту (Р. Бредбері, Р. Шеклі)"

Написати в зошиті лист до письменника, висловити свої враження від прочитаного твору та думки про майбутнє людства.



27.04.2021

Німецька:

Тема: "Моє місто"

Слова на с. 182 записати і вивчити, впр. 4А(с. 183) письмово, 5 і 6 усно, вивчити записане в класі.

Зарубіжна:

Тема: "Астрід Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці"

Переглянути експрес-урок: 

Прочитати з підручника с. 228-236. 



29.04.2021

Німецька:

Тема: "Наша столиця. Історія Києва"

Записати і вивчити слова на с. 185 і 187, 
прочитати і перекласти інформацію про Київ(впр. 3(185), 4(186), з хаткою (186), 2(187), 4(188));
письмово: впр. 5А(188) і з хаткою (189).


Зарубіжна:

Тема: "Моральні цінності у творі А. Ліндгрен"


Або подивитися фільм.


16.03.2022

Німецька:

Тема:  "Так я виглядаю. Я вважаю його симпатичним."

Записати і вивчити слова зі с. 127, виконати усно впр. 1(с. 127), впр.5АВ (с.131-132); описати себе або друга. 

17.03.2022

Зарубіжна:

Тема: "Образ Максима Яценка. Українська природа, народні образи і традиції в повісті."


22.04.2022

Німецька:

Тема: "У мене болить живіт. "

Записати і вивчити слова на с. 135, 
прочитати і перекласти впр. 4А(134), письм. 4В(134) і впр. 2(135) 
усно: впр. 4(136) і 5(137). 


24.03.2022

Зарубіжна:

Тема: "Мацуо Басьо. Хайку. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст".

Переглянути відео:

Вивчити 3 хайку напам'ять. 

31.03.2022

Зарубіжна:

Тема "Р. Бернс "Моє серце в верховині"

Опрацювати с. 195-197. Відповісти на запитання  1-5 на с. 197, вірш вивчити напам'ять.

Тема: "Г. Лонгфелло. "Пісня про Гайавату"(розділ "Люлька Згоди")"

Прочитати с. 197-201, придумати для однокласників 12 запитань за змістом уривка "Люлька Згоди".

05.04.2022

Німецька:

Тема: "Швидкого одужання. Повторення "

Впр. 1А (с. 144) усно, 
         2 (с.145) письм.,
         1А, В (с. 146) письм.
Виконати завдання 1-4 на с. 147 письмово.


07.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Джанні Родарі. "Листівки з видами міст"

Ознайомитися з біографією Родарі: с.202-203,
Подивитися буктрейлер:


Навчитися виразно читати вірш, визначити головну думку і записати її.

12.04.2022

Німецька:

Тема: "Моя родина. На кого ти схожий? "

Повторити слова до теми:


Послухати    розповідь про родину:

 Прочитати впр. 4А с.152-153.
Письмово: впр. 4С (с. 153) і розповідь про свою родину.

Тема: "На кого ти схожий?"

C. 154: jemandem (Dat.) ähnlich sein - на когось схожим бути, наприклад:
  Ich bin meiner Mutter ähnlich. - Я схожий на мою маму. 
 Er ist seinem Vater ähnlich. - Він схожий на свого (його) тата. 
Sie ist ihrem Bruder ähnlich. - Вона схожа на свого (її) брата. 
Du bist deiner Oma ähnlich. - Ти схожий на свою (твою) бабусю. 
Закінчення займенника залежить від роду іменника - табл. с. 155(впр. 1)
 
Завдання: впр. 1 с.155 (продовжити таблицю) письмово, розповідь про свою родину - усно.


14.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота за розділом "Поетичне бачення світу"

Виконати письмово у зошиті:І варіант:
(1-15 завдання - 6 балів)
Знайти правильну відповідь:
1.    Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».
а) МацуоБасьо;   б) Р. Бернс;   в) Лонгфелло;   г) Дж. Родарі

2.    Майстер хайку.
а) Лонгфелло;   б) Дж. Родарі;  в) Р. Бернс;   г) МацуоБасьо

3.    Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Р. Бернс;  б) Лонгфелло;   в) МацуоБасьо;  г) Дж. Родарі

4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;
б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло; б) Гітчі-Маніто;  в) МацуоБасьо;  г) Дж. Родарі

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) МацуоБасьо;  б) Р. Бернс;  в) Лонгфелло;  г) Дж. Родарі

7.У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) МацуоБасьо;  б) Лонгфелло;   в) Р. Бернс;  г) Дж. Родарі

8.Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло;  б) Дж. Родарі;   в) Р. Бернс;  г) МацуоБасьо

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) МацуоБасьо; б) Р. Бернс;  в) Лонгфелло; г) Дж. Родарі

10. Хто автор цих рядків:
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
а) МацуоБасьо; б) Дж. Родарі; в) Р. Бернс; г) Лонгфелло           

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;  б) весна;        в) літо;    г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги.
а) алітерацію;   б) порівняння;  в) анафору;  г) метафору

13. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
І ясний величний голос,
Як потік, що з гір несеться,
Як потік, що пада в прірву,
Пролунав до всіх народів.
а) алітерацію;   б) порівняння;    в) уособлення;   г) метафору

14. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;     б) ода;      в) хайку;      г) рубаї

15.  Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) МацуоБасьо;     б) Р. Бернс;   в) Лонгфелло;   г) Дж. Родарі

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
Поет – країна
1) МацуоБасьо   а. Америка
2) Р. Бернс   б. Італія
3Лонгфелло   в. Шотландія
4) Дж. Родарі   г. Японія

17. Дайте визначення поняття «хайку».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яку «правду життя» розкриває
Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?

19.04.2022

Німецька:

Тема:  "Професії. Мій тато - лікар. Я хочу стати актором "

С. 156: записати і вивчити слова, переглянути відео:

Виконати впр. 2, 4 усно, 3, 5 письмово.

С. 159: записати і вивчити слова, виконати впр. 5(с.161) А, В усно, впр. 1(с. 162)  письмово.

 

21.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Рей Бредбері. "Усмішка"

Ознайомитися з біографією письменника:

Прочитати  "Усмішку"(с. 211-215), виконати завдання тесту:
1.Рей Бредбері - це

а) англійський письменник;

б) американський письменник;

в) французький письменник.

2.Жанр твору «Усмішка» -

а) повість; б) оповідання; в) новела.

3. Черга на майдані зібралася…

а) опівдні; б) зранку; в) увечері.

4.Події, відображені в творі, відбуваються…

а) в минулому; б) в теперішньому; в) в майбутньому.

5. Автор картини, яка стояла на майдані, -

а) Леонардо да Вінчі; б) Рафаель; в) Рембрандт.

6. Картину знищували…

а) без дозволу влади;

б) за дозволом влади;

в) за проханням місцевої влади.

7. Дії мешканців над картиною можна назвати…

а) вандалізмом; б) анархією; в) демократією.

8. Головний герой твору Том…

а) був сиротою; б) ріс у повній родині; в) мав тільки матір.

9. Полісмени, які охороняли ділянку, мали стежити, щоб…

а) на картину не плювали,

б) не обливали картину водою;

в) не жбурляли каміння.

10. Якими були люди на майдані?

а) брудними і бідними;

б) справжніми знавцями мистецтва;

в) цивілізованими і гуманними.

11.Чому Том не зміг плюнути на картину?

а) вразила красою;

б) не вмів цього робити; 

в) не дочекався черги.

12. Більш за все люди ненавиділи…

а) війну;

 б) свята;

 в) все, що пов’язане з Минулим.


26.04.2022

Німецька:

Тема: "Котра година? Домашні справи"

Слова на с. 163, впр. 2 - вивчити, 3А письмово, 5А усно.
Відео до теми:

Слова на с. 167 записати і вивчити.
Переглянути відео:


Впр. 3(с.167) усно, написати впр. 5В(с. 169) і розповідь про свої домашні обов'язки.

28.04.2022

Зарубіжна:

Тема: "Роберт Шеклі "Запах думки". Утвердження сили людської думки у творі"

Ознайомитися з біографією Шеклі: 
підручник - с. 216-217,
прочитати оповідання на с. 218-224.
пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8123361


3.05.2022

Німецька:

Тема: "Великдень"

Повторити слова з впр. 2(с. 174), перекласти впр. 5(174), впр. 6(с. 175)А усно, В письмово. Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8046886 


05.05.2022

Зарубіжна:

Тема: "Астрід Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці. Моральні цінності у творі А. Ліндгрен. Образ головного героя. Перемога добра над злом."

Переглянути експрес-урок: 

Прочитати з підручника с. 228-236. 

або подивитися фільм.

Опрацювати матеріал: https://dovidka.biz.ua/mio-miy-mio-analiz/ 

10.05.2022

Німецька:

Тема: "Повторення. Контрольна робота за темою "Люди"

Виконати в зошиті завдання 1-3 на с.177 або пройти онлайн-тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6655450 

12.05.2022

Зарубіжна:

Тема: "Міхаель Андреас Гельмут Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Недогадія та її мешканці"

Переглянути ролик про письменника: 

Ознайомитися зі змістом казки: 

Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9309269

17.05.2022

Німецька:

Тема: "Контроль читання. Контроль письма" 

Виконати тест
Контроль письма: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4935754
 до 17.00  17 травня

19.05.2022

Зарубіжна:

Тема: "Крістіна Нестлінгер. "Конрад, або Дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру"

Ознайомитися з біографією письменниці: 

Прочитати  повість-казку: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336

24.05.2022

Німецька:

Тема: "Контроль аудіювання і говоріння"

Послухати аудіозапис: 

Виконати тест:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6699805  
до 15.00 24 травня. 
 Для контролю говоріння підготувати розповідь (6-7 речень) на одну з тем: "Meine Familie", "Mein Freund", "Kyjiw", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00  30 травня

26.05.2022

Зарубіжна:

Тема: "Контрольна робота "Сучасна література.Зростання і взаємини з світом"



02.06.2022

Зарубіжна:

Тема: "Література на літо"


Твори для обов'язкового читанняТвори для позакласного та самостійного читання
Вальтер Скотт "Айвенго"
Р. Бредбері "Оповідання" (за вибором)
Грін О. "Та, що біжить по хвилях"
Артур Конан Дойль "Пістрява стрічка", "Спілка рудих"
Джованьйолі Р. "Спартак"
Дж. Олрідж "Останній дюйм"
Дюма А. "Граф Монте-Крісто"
А. Гавальда "35 кіло надії"
Англійська народна балада "Король Лір та його дочки"
Шолом Алейхем "Пісня над піснями"
А. Азімов "Фах"
К. Воннегут "Брехня"
О. Генрі "Новели" (за вибором)

Немає коментарів:

Дописати коментар