12.03.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: Дикі тварини
С. 111: записати і вивчити назви тварин, відгадати загадки(впр. 4), в зошиті на с.77 впр. 1, 2, 3 письмово.
16.03.2020
Зарубіжна:
Тема: "Образ Аліси, світ її уяви"
Прочитати с. 204-219, написати план прочитаного.
17.03.2020
Зарубіжна:
Тема: "Захопливі пригоди Аліси"
Виписати в зошит персонажів.
Німецька:
Тема: "У зоопарку"
С.113 - вивчити слова,
впр. 3 ( с. 113) усно,
у зошиті с. 79 впр. 2, 5 письм.
19.03.2020
Німецька:
Тема: "У селі"
С. 115 - вивчити слова, впр. 5(с. 116) читати і перекладати.
30.03.2020
Зарубіжна:
Тема: "Особливості художньої мови твору"
Опрацювати с. 201-203, відповісти на запитання 1-4 на с. 203-204 (письмово!)
31.03.2020
Німецька:
Тема: "Домашні тварини"
С. 117 - слова вивчити
Впр. 2(с. 117), 3(с.118) читати і перекладати, у зошиті с. 83-84, впр. 1, 2, 3, 5, 6 письмово.
Зарубіжна:
Тема: "УРЗМ (письмово). Записати розмову з Алісою"
Придумати і записати у зошит інтерв'ю з Алісою про її подорож у Країну Див.
2.04.2020
Німецька:
Тема: "Наші тварини"
С. 119 : слова вивчити, впр. 1, 2, 4, 5 усно, з зошита с. 85 впр.2, с. 86 впр. 4.
6.04. 2020
Зарубіжна:
Тема: " Марина Цвєтаєва. "Книжки в обкладинках червоних"
Прочитати с. 220-224, подивитися ролик:
Вірш в оригіналі:
Відповісти на запитання 1-3 на с. 224 письмово.
7.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Сила творчої уяви"
Виконати в зошиті завдання:
1. Назвіть справжнє
ім’я письменника Льюїса Керролла (0,5
бали)
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
2. Кого наздоганяє
Аліса на початку твору про її пригоди? (0,5 бали)
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
3. В чому
полягала особливість великого коридору на дні кролячої нори? (0,5 бали)
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
4. Чиє дитя перетворилося на порося? (0,5 бали)
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
5. Основна тема вірша
«Книги в червоній палітурці» Марини Цвєтаєвої – це любов до.. (0,5 бали)
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
6. Кого
героїня вірша Марини Цвєтаєвої називає «незрадливими любими друзями»? (0,5
бали)
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
7. Встановіть
відповідність між цитатою та героєм: (0,5 бали)
1. «До побачення, ноги!
…мусите давати собі раду самі».
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
А Герцогині;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
8.Укажи, де плавала Аліса: (0,5 бали)
а) у льодовитому океані;
б) у річці ;
в) у озері сліз;
г) у повітряному океані.
9.Укажи персонажа твору «Аліса в
Країні Див»: (0,5
бали)
а) Поліанна Вітьєр;
б) Гекльберрі Фінн;
в) Чеширський Кіт ;
г) індіанець Джо.
10.Укажи, кому з
персонажів твору «Аліса в Країні Див» належать ці слова: «Ой, дай мені спокій!»
(0,5 бали)
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
11. У вірші Марини
Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з… (0,5 бали)
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
12. Охарактеризуйте образ Аліси з
твору «Аліса в Країні Див». (1,5 бал)
13. Що вам відомо
про дитячі та юнацькі роки Марини Цвєтаєвої? (2 бали)
14. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим
здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»?» (3 бали)
Німецька:
Тема: "Погода"
C. 122 - слова записати і вивчити, впр. 1 прочитати, послухати діалоги про погоду:
Прочитати і перекласти впр. 4(с. 123), письмово - впр. 1(с.87) і впр. 5(с. 88) з зошита.
9.04.2020
Німецька:
Тема: "Весна"
С. 124 : слова вивчити, впр. 1 усно, 2 прочитати і послухати:
впр. 3 усно, з зошита с. 89 впр. 1, 2, 3, с. 90 впр. 6. Навчитися розповідати про свій улюблений весняний місяць.
13.04. 2020
Зарубіжна:
Тема: "Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика"
Переглянути відеоурок:
Вміти розповісти про життя родини Бакетів (усно).
Переглянути фільм: http://moviestape.net/katalog_filmiv/komedija/1103-charli-i-shokoladna-fabrika.html
Німецька:
Тема: "Влітку"
С. 126 - слова, впр. 1, 2 усно, навчитися розповідати про літо.
16.04.2020
Німецька:
Тема: "Усі пори року"
Впр. 1 на с. 128 усно, 3 на с.129 усно, з зошита: с. 92 впр. 1, 2 письмово.
21.04.2020
Німецька:
Тема: "Повторення"
Відповісти на запитання 1-12 на с. 130-131(письмово на листочку).
Або пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2387540
Зарубіжна:
Тема: "Пригоди хлопчикаЧарлі на казковій шоколадній фабриці містера Вонки"
Виконати завдання тесту: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5300367
23.04.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Тут ми живемо"
Слова на с. 132 , впр. 2 і правило - вивчити, впр. 3 і 4 - усно.
З зошита: с. 96 впр. 1, 2, с. 97 - впр. 4.
Зарубіжна:
Тема: "Туве Янсон. "Капелюх чарівника"
Ознайомитися з інформацією про Т. Янсон:
Переглянути буктрейлер:
Прочитати з підручника с. 230-241, виписати персонажів.
28.04. 2020
Зарубіжна:
Тема: "Чарівність художнього світу казки "Капелюх чарівника"
Дочитати казку: розділи 6 і 7
до 15.00 7 травня.
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Федеративна Республіка Німеччина"
Записати і вивчити слова на с. 134,
переглянути ролик (перші 3хв. 40с.):
Виконати впр. 3 на с.134 усно і письмово - впр. 3 на с. 98 у зошиті, впр. 4 на с. 135 усно.
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=250360
30.04.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Україна - моя Батьківщина"
Записати і вивчити слова на с. 136.
Прочитати текст:
Die Ukraine liegt in Osteuropa. Sie hat 7 Nachbarländer. Sie heißen Moldowa, Polen, Rumänien, Russland, die Slowakei, Ungarn, Weißrussland. Die Landschaften der Ukraine sind mannigfaltig. Es gibt Berge, Wälder, Wiesen, Seen, Flüsse, Steppen in der Ukraine. Die großen Flüsse der Ukraine heißen der Dnipro, der Dnister, der Südliche Bug, die Desna. Die Berge der Ukraine heißen die Karpaten. Die Meere der Ukraine heißen das Schwarze Meer und das Asowsche Meer. Die Hauptstadt der Ukraine heißt Kyjiw. Die Sprache der Ukraine ist Ukrainisch. Die Flagge der Ukraine ist blau-gelb. In der Ukraine leben 46 Millionen Einwohner.
Виконати впр. 2(с. 136) на листочку, впр. 3 усно.
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=937329
Виконати впр. 2(с. 136) на листочку, впр. 3 усно.
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=937329
Зарубіжна:
Тема: "Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Персонажі твору"
Переглянути відео:
Зарубіжна:
Тема: "Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Переглянути буктрейлер:
Прочитати сторінки 1-5 з книги "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу": https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=669
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "У великому місті"
Записати в словник і вивчити: нові слова на с. 138, незнайомі слова з впр. 1 (з множиною), прийменники з правила внизу сторінки 139.
Виконати усно впр. 3(139) і 4(140).
В зошиті: впр. 3 (с.101) і 5(102, за зразком листа Міхаеля)
7.05.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Столиця Німеччини"
Слова на с. 141 записати і вивчити.
Оглянути фото визначних місць Берліна і знайти їх назви - впр. 2(с.141). Прочитати інформацію про ці місця - впр. 3(с. 142) і відгадати їх. Впр. 4(с. 142) - усно, письмово - впр. 2 на с. 103 з зошита.
Зарубіжна:
Тема: "Яскравість художнього світу твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Дочитати твір: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=669&page=6
12.05.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "У Києві. Повторення"
Слова на с. 144 записати і вивчити, впр. 2 виконати усно.
Письмово: з зошита впр. 2 (с. 105).
Виконати тест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=601511 до 12.00 26 травня
14.05.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Контроль письма"
Виконати завдання тесту: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2319877
Зарубіжна:
Тема: "Елементи фольклору та їх значення для розкриття головної ідеї твору"
Переглянути експрес-урок за темою:
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2247248
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "У колі добрих героїв"
(1-12 6б.)
1. В родині Чарлі відносини були:
а) недружелюбними;
б) родинними, теплими;
в) складними;
2. Що стало причиною шаленого попиту на шоколад від Віллі Вонки?
а) знижена ціна;
б) «золотий білет» під обгорткою;
в) вдалий рекламний хід.
3. Мумі-Тролі жили:
а) на високій горі;
б) у глибокій ямі;
в) у прекрасній Долині.
4. На чому або кому мумі-тролі вперше побачили магічну силу капелюха?
а) Мумі-Тато;
б) Король із Каліфорнії;
в) яєчна шкарлупа.
5.Скільком героям пощастило придбати Золотий квиток?
а) 4;
б) 5;
в) 6;
6.Чим містер Вонка приємно здивував Чарлі?
а) дав йому коштовності;
б) подарував шоколадну фабрику;
в) подарував фрукти, шоколад;
7.В кого перетворився Мумі – троль, побувавши в капелюсі чарівника?
а) лева;
б) страховисько;
в) маленького їжачка;
8. Суботик – це…
а) Кумедний гномик.
б) Веселий песик;
в) Фантастична істота;
9. Коли Суботик виконував бажання, то …
а) Меншав у зрості;
б) На його обличчі зникали сині крапинки;
в) Він ставав дорослішим
10.Де причаївся Мумі-троль, граючись у хованки:
а) під капелюхом;
б) під столом;
в) у дивані;
11. Роальд Дал – це письменник:
а) французький;
б) англійський;
в) німецький.
12.Установіть відповідність
1. Р. Дал а) « Капелюх чарівника»
2. Т. Янсон б) « Машина для здійснення бажань…»
3. П. Маар в) « Чарлі і шоколадна фабрика»
(13-15 3б.)
13.На прикладі яких героїв казки «Чарлі і шоколадна фабрика» висміюються шкідливі звички дітей?
14.Назви імена та прізвища п’ятьох щасливих власників золотих квитків.
15. Характеристика героя, який найбільше сподобався.
16. Дайте розгорнуту відповідь на одне із запитань (3б.)
1) Чого навчає своїх читачів письменниця Туве Янсон у творі « Капелюх чарівника»?
2) Чому Віллі Вонка свою фабрику вирішив передати саме Чарлі Бекету? Які риси вдачі хлопчика сподобались чарівнику-кондитеру?
3) "Що можна попросити у машини для здійснення бажань? (За повістю-казкою П. Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу")".
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Контроль читання"
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3101143
21.05.2020
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Контроль аудіювання"
Аудіозапис надішлю на Вайбер.
Для контролю говоріння підготувати розповідь (4-5 речень) на одну з тем: "Meine Familie", "Die Ukraine", "Der Sommer", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00 26 травня
Виконати тест онлайн: Лобо - володар Курумпо
Повторити імена авторів і зміст вивчених віршів про природу, зміст оповідання про Лобо, визначення понять пейзаж, метафора, епітет, тема, ідея, рима, ритм.
21.01.2021
Німецька:
Тема: "Зимові свята. Ми любимо святкувати."
Переглянути відео до теми:
Записати в словник нові слова і вирази зі с. 68 і 70.
Виконати усно впр. 4(с.68), 3(с. 70), 4 і 5(с. 71).
Вивчити записані слова.
15.02.2021
Зарубіжна:
Тема: "Том Сойєр і Гекльбері Фінн -- герої повісті Марка Твена"
Прочитати с. 165-179, відповідати на запитання 1-5 на с.179 усно.
18.02.2021
Німецька:
Тема: "Що ти робиш після школи? Котра година?"
Слова зі с. 85 і 87 записати і вивчити.
Впр. 1 і 2 (с. 85) усно, 4 (с. 86) письмово.
Переглянути відео до теми:
29.03. 2021
Зарубіжна:
Тема: " Марина Цвєтаєва. "Книжки в обкладинках червоних"
Прочитати с. 220-224, подивитися ролик:
Вірш в оригіналі:
Відповісти на запитання 1-3 на с. 224 письмово.
30.03.2021
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: Дикі тварини
С. 111: записати і вивчити назви тварин, відгадати загадки(впр. 4), в зошиті на с.77 впр. 1, 2, 3 письмово.
1.04.2021
НІМЕЦЬКА МОВА:
Тема: "Дикі тварини. У зоопарку"
С. 111: записати і вивчити назви тварин, відгадати загадки(впр. 4), в зошиті на с.77 впр. 1, 2, 3 письмово.
С.113 - вивчити слова,впр. 3 ( с. 113) усно,у зошиті с. 79 впр. 2, 5 письм.
С. 111: записати і вивчити назви тварин, відгадати загадки(впр. 4), в зошиті на с.77 впр. 1, 2, 3 письмово.
С.113 - вивчити слова,
впр. 3 ( с. 113) усно,
у зошиті с. 79 впр. 2, 5 письм.
5.04.2021
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Сила творчої уяви"
Виконати в зошиті завдання:
1. Назвіть справжнє ім’я письменника Льюїса Керролла (0,5 бали)
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
2. Кого наздоганяє Аліса на початку твору про її пригоди? (0,5 бали)
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
3. В чому полягала особливість великого коридору на дні кролячої нори? (0,5 бали)
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
4. Чиє дитя перетворилося на порося? (0,5 бали)
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
5. Основна тема вірша «Книги в червоній палітурці» Марини Цвєтаєвої – це любов до.. (0,5 бали)
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
6. Кого героїня вірша Марини Цвєтаєвої називає «незрадливими любими друзями»? (0,5 бали)
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
7. Встановіть відповідність між цитатою та героєм: (0,5 бали) 1. «До побачення, ноги! …мусите давати собі раду самі».
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
А Герцогині;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
8.Укажи, де плавала Аліса: (0,5 бали) А У льодовитому океані;Б У річці ;В В озері сліз; Г У повітряному океані.
Виконати в зошиті завдання:
1. Назвіть справжнє ім’я письменника Льюїса Керролла (0,5 бали)
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
2. Кого наздоганяє Аліса на початку твору про її пригоди? (0,5 бали)
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
3. В чому полягала особливість великого коридору на дні кролячої нори? (0,5 бали)
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
4. Чиє дитя перетворилося на порося? (0,5 бали)
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
5. Основна тема вірша «Книги в червоній палітурці» Марини Цвєтаєвої – це любов до.. (0,5 бали)
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
6. Кого героїня вірша Марини Цвєтаєвої називає «незрадливими любими друзями»? (0,5 бали)
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
7. Встановіть відповідність між цитатою та героєм: (0,5 бали)
1. «До побачення, ноги! …мусите давати собі раду самі».
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
А Герцогині;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
8.Укажи, де плавала Аліса: (0,5 бали)
А У льодовитому океані;
Б У річці ;
В В озері сліз;
Г У повітряному океані.
А Поліанна Вітьєр;
Б Гекльберрі Фінн;
В Чеширський Кіт;
Г Індіанець Джо.
10.Укажи, кому з персонажів твору «Аліса в Країні Див» належать ці слова: «Ой, дай мені спокій!» (0,5 бали)
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
11. У вірші Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з… (0,5 бали)
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
12. Охарактеризуйте образ Аліси з твору «Аліса в Країні Див». (1,5 бал)
13. Що вам відомо про дитячі та юнацькі роки Марини Цвєтаєвої? (2 бали)
14. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»?» (3 бали)
10.Укажи, кому з персонажів твору «Аліса в Країні Див» належать ці слова: «Ой, дай мені спокій!» (0,5 бали)
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
11. У вірші Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з… (0,5 бали)
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
12. Охарактеризуйте образ Аліси з твору «Аліса в Країні Див». (1,5 бал)
13. Що вам відомо про дитячі та юнацькі роки Марини Цвєтаєвої? (2 бали)
14. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»?» (3 бали)
6.04.2021
Німецька:
Тема: "У селі"
С. 115 - вивчити слова, впр. 5(с. 116) читати і перекладати.
С. 115 - вивчити слова, впр. 5(с. 116) читати і перекладати.
8.04.2021
Німецька:
Тема: "Домашні тварини"
С. 117 - слова вивчити
Впр. 2(с. 117), 3(с.118) читати і перекладати, у зошиті с. 83-84, впр. 1, 2, 3, 5, 6 письмово.
12.04. 2021
Зарубіжна:
Тема: "Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика".
Переглянути фільм: http://moviestape.net/katalog_filmiv/komedija/1103-charli-i-shokoladna-fabrika.html
13.04. 2021
Зарубіжна:
Тема: "Пригоди хлопчикаЧарлі на казковій шоколадній фабриці містера Вонки"
Виконати завдання тесту: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5924907
15.04.2021
Німецька:
Тема: "Наші тварини. Погода."
С. 119 : слова вивчити, впр. 1, 2, 4, 5 усно, з зошита с. 85 впр.2, с. 86 впр. 4.
C. 122 - слова записати і вивчити, впр. 1 прочитати, послухати діалоги про погоду:
Прочитати і перекласти впр. 4(с. 123), письмово - впр. 1(с.87) і впр. 5(с. 88) з зошита.
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5358383
31.03.2022
Вірш в оригіналі:
Відповісти на запитання 1-3 на с. 224 письмово.
16.04. 2021
Українська мова:
Тема: "Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами"
Вивчити правила на с. 162 і 163, виконати впр. 438, 444, 445 усно, впр. 439 і 447письмово.
22.04.2021
Німецька:
Тема: "Весна. Влітку "
С. 124 : слова вивчити, впр. 1 усно, 2 прочитати і послухати:
впр. 3 усно, з зошита с. 89 впр. 1, 2, 3, с. 90 впр. 6. Навчитися розповідати про свій улюблений весняний місяць.
Тема: "Влітку"
С. 126 - слова, впр. 1, 2 усно, навчитися розповідати про літо.
Зарубіжна:
Тема: "Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Персонажі твору"
Переглянути буктрейлер:
Переглянути відео:
Тема: "Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Переглянути буктрейлер:
Прочитати сторінки 1-5 з книги "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу": https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=669
27.04.2021
Німецька:
Тема: "Усі пори року"
Впр. 1 на с. 128 усно, 3 на с.129 усно, з зошита: с. 92 впр. 1, 2 письмово.
29.04.2021
Німецька:
Тема: "Повторення"
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9668411
17.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Полліанна та її друзі. Образ героїні. Ідея радості життя і відкриття світу у творі."
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2676272
Написати характеристику Полліанни.
24.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Люїс Керрол "Аліса в країні див. Захопливі пригоди Аліси"
Дочитати казку онлайн або подивитися мультфільм.
Виписати в зошит персонажів.
31.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "УРЗМ (письмово). Записати розмову з Алісою"
Придумати і записати у зошит інтерв'ю з Алісою про її подорож у Країну Див.
07.04. 2022
Зарубіжна:
Тема: " Марина Цвєтаєва. "Книжки в обкладинках червоних"
Прочитати с. 220-224, подивитися ролик:
Вірш в оригіналі:
Відповісти на запитання 1-3 на с. 224 письмово.
14.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Сила творчої уяви"
Виконати в зошиті завдання:
1. Назвіть справжнє ім’я письменника Льюїса Керролла (0,5 бали)
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
А Семюель Ленгхорн Клеменс;
Б Семюель Латвідж Доджонс;
В Чарльз Лутвідж Доджсон.
2. Кого наздоганяє Аліса на початку твору про її пригоди? (0,5 бали)
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
А Мишу;
Б Ящура Крутихвоста;
В Білого Кролика;
Г Жабуна.
3. В чому полягала особливість великого коридору на дні кролячої нори? (0,5 бали)
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
А в ньому була безліч зачинених вікон;
Б в ньому була неймовірна задуха;
В в ньому була безліч зачинених дверей;
Г в ньому була височенна стеля.
4. Чиє дитя перетворилося на порося? (0,5 бали)
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
А Чирвової Королеви;
Б Кухарки;
В Герцогині;
Г Капелюшника.
5. Основна тема вірша «Книги в червоній палітурці» Марини Цвєтаєвої – це любов до.. (0,5 бали)
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
А сестри;
Б природи;
В читання;
Г життя.
6. Кого героїня вірша Марини Цвєтаєвої називає «незрадливими любими друзями»? (0,5 бали)
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
А своїх однокласників;
Б героїв прочитаних у дитинстві книг;
В своїх сусідів-однолітків;
Г книги, прочитані в дитинстві.
7. Встановіть відповідність між цитатою та героєм: (0,5 бали)
1. «До побачення, ноги! …мусите давати собі раду самі».
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
2. «Недолюблюю котів.»
3. «Тримай немовля!»
4. «Побачимось там!»
А Герцогині;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
Б Чеширський Кіт;
В Миші;
Г Аліса;
8.Укажи, де плавала Аліса: (0,5 бали)
а) у льодовитому океані;
б) у річці ;
в) у озері сліз;
г) у повітряному океані.
9.Укажи персонажа твору «Аліса в Країні Див»: (0,5 бали)
а) Поліанна Вітьєр;
б) Гекльберрі Фінн;
в) Чеширський Кіт ;
г) індіанець Джо.
10.Укажи, кому з персонажів твору «Аліса в Країні Див» належать ці слова: «Ой, дай мені спокій!» (0,5 бали)
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
А Алісі;
Б Королеві;
В Білому Кролику;
Г Герцогині.
11. У вірші Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з… (0,5 бали)
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
А раєм;
Б літом;
В ранком;
Г піснею.
12. Охарактеризуйте образ Аліси з твору «Аліса в Країні Див». (1,5 бал)
13. Що вам відомо про дитячі та юнацькі роки Марини Цвєтаєвої? (2 бали)
14. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»?» (3 бали)
21.04. 2022
Зарубіжна:
Тема: "Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика". Пригоди хлопчикаЧарлі на казковій шоколадній фабриці містера Вонки"
Переглянути фільм: http://moviestape.net/katalog_filmiv/komedija/1103-charli-i-shokoladna-fabrika.html
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1802961
до 16.00 26 квітня.
Зарубіжна:
Тема: "Туве Янсон. "Капелюх чарівника"
Ознайомитися з інформацією про Т. Янсон:
Переглянути буктрейлер:
Прочитати з підручника с. 230-241, виписати персонажів.
Зарубіжна:
Тема: "Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Переглянути буктрейлер:
Прочитати книгу "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу": https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=669
(1-12 6б.)
1. В родині Чарлі відносини були:
а) недружелюбними;
б) родинними, теплими;
в) складними;
2. Що стало причиною шаленого попиту на шоколад від Віллі Вонки?
а) знижена ціна;
б) «золотий білет» під обгорткою;
в) вдалий рекламний хід.
3. Мумі-Тролі жили:
а) на високій горі;
б) у глибокій ямі;
в) у прекрасній Долині.
4. На чому або кому мумі-тролі вперше побачили магічну силу капелюха?
а) Мумі-Тато;
б) Король із Каліфорнії;
в) яєчна шкарлупа.
5.Скільком героям пощастило придбати Золотий квиток?
а) 4;
б) 5;
в) 6;
6.Чим містер Вонка приємно здивував Чарлі?
а) дав йому коштовності;
б) подарував шоколадну фабрику;
в) подарував фрукти, шоколад;
7.В кого перетворився Мумі – троль, побувавши в капелюсі чарівника?
а) лева;
б) страховисько;
в) маленького їжачка;
8. Суботик – це…
а) Кумедний гномик.
б) Веселий песик;
в) Фантастична істота;
9. Коли Суботик виконував бажання, то …
а) Меншав у зрості;
б) На його обличчі зникали сині крапинки;
в) Він ставав дорослішим
10.Де причаївся Мумі-троль, граючись у хованки:
а) під капелюхом;
б) під столом;
в) у дивані;
11. Роальд Дал – це письменник:
а) французький;
б) англійський;
в) німецький.
12.Установіть відповідність
1. Р. Дал а) « Капелюх чарівника»
2. Т. Янсон б) « Машина для здійснення бажань…»
3. П. Маар в) « Чарлі і шоколадна фабрика»
(13-15 3б.)
13.На прикладі яких героїв казки «Чарлі і шоколадна фабрика» висміюються шкідливі звички дітей?
14.Назви імена та прізвища п’ятьох щасливих власників золотих квитків.
15. Характеристика героя, який найбільше сподобався.
16. Дайте розгорнуту відповідь на одне із запитань (3б.)
1) Чого навчає своїх читачів письменниця Туве Янсон у творі « Капелюх чарівника»?
2) Чому Віллі Вонка свою фабрику вирішив передати саме Чарлі Бекету? Які риси вдачі хлопчика сподобались чарівнику-кондитеру?
3) "Що можна попросити у машини для здійснення бажань? (За повістю-казкою П. Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу")".
Немає коментарів:
Дописати коментар