16.03.2020
Німецька:
Тема: "Природа у моїй місцевості. Небезпека для природи"
С. 110-111, слова з впр. 1 і 4 записати в словник і вивчити,
впр. 4 с. 111 письмово.
С. 112: слова,
впр. 3 (с. 112) усно,
впр. 7 (с. 114) - зробити плакат.
Зарубіжна:
Тема: "Трагедія "Ромео і Джульєтта. Історія створення. Проблема життя і смерті у творі"
Прочитати с. 192-207, записати основні події у вигляді плану.
30.03.2020
Зарубіжна:
Тема: "Гуманістична цінність трагедії Шекспіра. "Ромео і Джульєтта" в мистецтві. Оспівування кохання і дружби в сонетах Шекспіра"
Опрацювати матеріали на с. 188-191, відповісти на запит. 2-6(с. 192) письм.,
с. 224-225, запит. 2(с. 225) усно.
Німецька:
Тема: "Наша природа. Захист довкілля"
С. 115 - слова вивчити, впр. 4(с. 116)В усно,
с. 118 - слова, впр. 3(с.118) і 5(с.119) письмово.
6.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Мігель де Сервантес. "Дон Кіхот". Історія створення роману. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота та буденної дійсності"
Ознайомитися з біографією Сервантеса:
Прочитати с. 213-223 з підручника, відповісти письмово:
І ВАРІАНТ
1. Сервантес є письменником:А) італійським; Б) іспанським; В) англійським
2. За кількістю перекладів роман «Дон Кіхот » поступається лише… А) «Пісні про Роланда»; Б) Біблії; В) «Божественній комедії».
3. Сервантес почав
писати роман «Дон Кіхот»: А) у піратському полоні; Б) на службі в кардинала
Аквавіви; В) у в’язниці
4.
Роман «Дон Кіхот» був задуманий як пародія на…
А) рицарську поезію; Б) рицарські романи; В) історичні романи.
А) рицарську поезію; Б) рицарські романи; В) історичні романи.
5.З чого Дон Кіхот зробив собі шолом? А) з картону; Б) із золота та срібла; В) із сталі.
6. Дон Кіхот потрапляв у кумедні та печальні
ситуації, тому що: А) занадто зухвалий; Б) не знав правил поведінки; В) реальні речі вважав зачарованими.
7. Чим уявлялася корчма Дон Кіхоту, в стінах
якої він готував цілюще зілля? А) фортецею; Б) замком; В)
хатинкою з чарівниками.
8. Що в перекладі
означає ім’я Росинант? А) перешкапа; Б) сміливець; В) шибайголова; Г)
пустун.
9. Кого Дон Кіхот
сприйняв за 30 велетнів і вступив з ними у бій? А) селян;
Б)ченців; В) вітряки
10. Назвіть справжнє
ім’я Дон Кіхота.
11. Чому зброєносець їхав на віслюкові?
12. Ким був Дон Кіхот
за походженням?
ІІ ВАРІАНТ
1. Творчість Сервантеса належіть до епохи: А) Античності; Б)Середньовіччя; В)
Відродження
2. За словами Сервантеса, параліч і
нерухомість лівої руки письменника та «велику славу правої» спричинили: А) падіння з коня під час
рицарського турніру; Б) тортури в полоні у піратів; В)поранення в морському бою
поблизу Лепанто;
3. Що означає «гідальго»? А) житель міста; Б)
іспанський дворянин; В) багатий землевласник.
4. Чому Дон Кіхот вирішив стати мандрівним лицарем? А) так заповідав
йому батько; Б) бо всі іспанці мандрували; В) начитався лицарських романів.
5. Як оточуючі ставились до посвяти Дон Кіхота в лицарі? А) серйозно; Б) були в захваті; В) сміялися і
глузували з нього.
6. З чого Дон Кіхот зробив собі шолом? А) з картону; Б) із золота та срібла; В) із сталі.
7. Санчо Панса дав ім'я Дон Кіхоту: А) мандрівний рицар; Б)
Рицар Сумного Образу; В) Рицар Левів.
8. На чому подорожував з Дон Кіхотом Санчо Панса?А) на коні; Б) на віслюкові; В) ходив пішки.
9. Що запропонував Дон Кіхот Санчо Пансі, щоб той став його джурою?А) гроші;
Б) стати губернатором острова; В) дати рецепт чарівного бальзаму;
10. Як Дон Кіхот називав свою даму
серця?
11. Чим займався Дон Кіхот протягом року?
12. Ким був Санчо Панса?
Зміст комедії:
Мольєр «Міщанин-шляхтич»
1) Що класицисти брали за взірець для своєї творчості?
Середньовіччя
Античність
Сучасне життя
2) Де відбувається дія комедія “Міщанин-шляхтич”?
В домі графа Доранта
В домі пана Журдена
У школі танців
3) Що робить смішним пана Журдена?
Він взявся не за свою справу
Кумедний костюм
Веселий сміх
4) Як маркіза Дорімена ставиться до пана Журдена?
Вже давно його кохає
Байдужа до нього
Сприймає як справжнього шляхтича
5) Що було метою графа Доранта?
Перетворення Журдена на справжнього шляхтича
Одруження з маркізою Доріменою
Залицяння до Люсіль
6) Чому пан Журден відмовляє Клеонтові у руці дочки?
Клеонт образив його
Він не дворянин
Юнак не кохає Люсіль
7) Для чого Клеонт розігрує пана Журдена, переодягнувшись на турка?
Бажає провчити його
щоб потішити маркізу Дорімену
догоджує графові Доранту
8) Що є головною рисою пана Журдена?
Манія, пристрасть до всього дворянського
Бажання збагатитися
Чуйне ставлення до своєї дружини, дочки
9) Якого вчителя не було у пана Журдена?
Фехтування
Філософії
Малювання
10) Пан Журден знаходиться в центрі всіх подій. Яка його дійсна роль у п”єсі?
Він-іграшка в руках хитріших і винахідливіших людей
Направляє дії всіх інших персонажів
Втілює у своїй особі ідеал дворянства
11) Яка риса характеру робить пана Журдена незахищеним?
Самовпевненість
Нахабство
Довірливість
12) Що висміює Мольєр в комедії
Скнарість, жадобу до наживи
Бажання потрапити будь-що у “вищій світ”
Представників католицької церкви.
4. Як називався театр В. Шекспіра:10. Написати твір на тему: «Вічна тема любові в трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта" або "Дон Кіхот як вічний образ світової літератури"
Опрацювати с.230-236 з підручника.
Опрацювати с.233-236 з підручника. Відповісти на запитання на с. 236.
12.04.2022
Переглянути відеоурок:
Німецька:
Тема: "Сортування відходів. Повторення"
С. 120 - слова записати і вивчити, впр. 4 перекласти, впр. 5(с. 121) письмово.
На с. 124 відповісти на запитання 1-12 письмово.
На с. 124 відповісти на запитання 1-12 письмово.
13.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, в яких утвлено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". Синтез різних жанрових ознак у романі"
Переглянути відео:
Опрацювати с. 211-212, виконати завдання 7 на с. 223 письмово.
Опрацювати с.230-236 з підручника.
Виконати тест:
Тестові завдання за темою « Бароко»
1. Визначте хронологічні межі бароко:
А Х\/ — Х\/ІІ ст.
Б кінець Х\/І – середина Х\/ІІІ ст.
В Х\/ — Х\/І ст.
2. Де зародилося мистецтво бароко?
А в Україні
Б в Німеччині
В в Італії
3. Бароко був художнім напрямом, поширеним у:
А всій Європі
Б Західній Європі
В Східній Європі
4. Митці бароко надавали великого значення:
А моменту «духовного прозріння»
Б зображенню історичних подій
В зображенню побуту
5. Стильовою домінантою бароко є:
А реалістичність
Б метафоричність
В античність
6. Провідною темою літератури бароко є:
А. життя суспільства
Б складний діалог людини з Богом
В природа
7. Що означає слово «бароко» з італійської:
А. занепад, розлад
Б відродження мистецтва
В дивний, химерний
8. Визначте провідну тему літератури бароко:
А відображення життя в його контрастній різноманітності
Б оспівування людини та природи
В відображення в літературі радості і краси земного життя.
9. Позначте рядок, у якому подано прізвища письменників доби бароко:
А Кальдерон, Шекспір
Б Дж. Донн, Кальдерон
В Кальдерон, Данте.
10. Найпоширенішими жанрами бароко є:
А поезія, лицарські романи
Б драми, пригодницькі романи
В філософська лірика та драма, комічний роман.
11. Визначте основні ознаки літератури бароко:
А створення складної гри світлотіні, колірних контрастів
Б контрастність, метафоричність, алегоризм
В прагнення до гармонії, дотримання певних норм і правил.
12. Українське бароко розквітло за часів гетьманства:
А Сагайдачного
Б Хмельницького
В Мазепи
Мольєр «Міщанин-шляхтич»
1) Що класицисти брали за взірець для своєї творчості?
Середньовіччя
Античність
Сучасне життя
2) Де відбувається дія комедія “Міщанин-шляхтич”?
В домі графа Доранта
В домі пана Журдена
У школі танців
3) Що робить смішним пана Журдена?
Він взявся не за свою справу
Кумедний костюм
Веселий сміх
4) Як маркіза Дорімена ставиться до пана Журдена?
Вже давно його кохає
Байдужа до нього
Сприймає як справжнього шляхтича
5) Що було метою графа Доранта?
Перетворення Журдена на справжнього шляхтича
Одруження з маркізою Доріменою
Залицяння до Люсіль
6) Чому пан Журден відмовляє Клеонтові у руці дочки?
Клеонт образив його
Він не дворянин
Юнак не кохає Люсіль
7) Для чого Клеонт розігрує пана Журдена, переодягнувшись на турка?
Бажає провчити його
щоб потішити маркізу Дорімену
догоджує графові Доранту
8) Що є головною рисою пана Журдена?
Манія, пристрасть до всього дворянського
Бажання збагатитися
Чуйне ставлення до своєї дружини, дочки
9) Якого вчителя не було у пана Журдена?
Фехтування
Філософії
Малювання
10) Пан Журден знаходиться в центрі всіх подій. Яка його дійсна роль у п”єсі?
Він-іграшка в руках хитріших і винахідливіших людец
Направляє дії всіх інших персонажів
Втілює у своїй особі ідеал дворянства
11) Яка риса характеру робить пана Журдена незахищеним?
Самовпевненість
Нахабство
Довірливість
12) Що висміює Мольєр в комедії
Скнарість, жадобу до наживи
Бажання потрапити будь-що у “вищій світ”
Представників католицької церкви.
Німецька:
Тема: "Ми любимо подорожувати. Німеччина - країна і люди"
С. 126 - слова записати і вивчити, впр. 2 перекласти, впр. 7(с.128) написати.
С. 129 - слова записати і вивчити, впр. 2(с.129) і 4(с. 130) усно.
З допомогою впр. 4 і відео
підготувати розповідь про Німеччину (усно).
4.
Як називався театр В. Шекспіра:
10. Написати твір на тему: «Вічна тема любові в трагедії В. Шекспіра
"Ромео і Джульєтта".
С. 129 - слова записати і вивчити, впр. 2(с.129) і 4(с. 130) усно.
З допомогою впр. 4 і відео
27.04.2020
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Відродження"
Початковий і середній рівень
1. Термін
«Відродження» пов'язаний з…
А) спадщиною античності
Б) науковим баченням
В) музикою та архітектурою
2. Кого
вважають останнім поетом Середньовіччя і першим поетом Відродження?
А) М.Сервантес
Б) В.Шекспір
В) Д.Аліг’єрі
3.
Збірка сонетів Ф.Петрарки має
назву :
А) «Книга Лаури»
Б) «Книга пісень»
В) «Канцоньєре»
А) «Глобус»;
Б) «Геркулес»;
В) «Атлант»?
5. Що спричинило вигнання Ромео з Верони:
А) убивство Тібальта;
Б) одруження з Джульєттою;
В) сварка з Парісом
6. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі:
А) Санчо Панса;
Б) король;
В) корчмар
Достатній
рівень
7.
Доберіть
відповідну пару:
1)
Ромео;
а) Лаура;
2)
Петрарка
б) Дульцінея;
3) Дон
Кіхот;
в) Джульєтта.
8. Яку структуру має англійський сонет
А) 4+4+4+2
Б) 4+4+3+3
В) 4+3+3+4
9. Що таке трагедія? Доведіть, що п’єса «Ромео і
Джульєтта» В. Шекспіра – трагедія.
Високий
рівень
10. Написати твір на тему: «Вічна тема любові в трагедії В. Шекспіра
"Ромео і Джульєтта".
Німецька:
Тема: "Казкова вулиця. Подорож потягом"
Слова на с. 132 і 135 записати і вивчити.
Впр. 2(с. 132) усно, впр. 3 - письмово.
Впр. 2(с. 135) письмово, 4а (с. 136 або 171) перекласти.
Відео до теми:4.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко. Джон Донн "Священні сонети"( 19-й сонет)
Переглянути відео:
Виконати тест:
Тестові завдання за темою « Бароко»
1. Визначте хронологічні межі бароко:
А Х\/ — Х\/ІІ ст.
Б кінець Х\/І – середина Х\/ІІІ ст.
В Х\/ — Х\/І ст.
2. Де зародилося мистецтво бароко?
А в Україні
Б в Німеччині
В в Італії
3. Бароко був художнім напрямом, поширеним у:
А всій Європі
Б Західній Європі
В Східній Європі
4. Митці бароко надавали великого значення:
А моменту «духовного прозріння»
Б зображенню історичних подій
В зображенню побуту
5. Стильовою домінантою бароко є:
А реалістичність
Б метафоричність
В античність
6. Провідною темою літератури бароко є:
А. життя суспільства
Б складний діалог людини з Богом
В природа
7. Що означає слово «бароко» з італійської:
А. занепад, розлад
Б відродження мистецтва
В дивний, химерний
8. Визначте провідну тему літератури бароко:
А відображення життя в його контрастній різноманітності
Б оспівування людини та природи
В відображення в літературі радості і краси земного життя.
9. Позначте рядок, у якому подано прізвища письменників доби бароко:
А Кальдерон, Шекспір
Б Дж. Донн, Кальдерон
В Кальдерон, Данте.
10. Найпоширенішими жанрами бароко є:
А поезія, лицарські романи
Б драми, пригодницькі романи
В філософська лірика та драма, комічний роман.
11. Визначте основні ознаки літератури бароко:
А створення складної гри світлотіні, колірних контрастів
Б контрастність, метафоричність, алегоризм
В прагнення до гармонії, дотримання певних норм і правил.
12. Українське бароко розквітло за часів гетьманства:
А Сагайдачного
Б Хмельницького
В Мазепи
Німецька:
Тема: "Ми відвідуємо Берлін. Це наша Батьківщина. Тут я живу"
Впр. 3, 4 на с.139 - усно, впр. 2 на с. 141 і 4 на с. 142 - письмово, впр. 2 на с. 143 письмово.
18.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр. "Міщанин-шляхтич"
Прочитати с.236-254.
Переглянути відеоурок:
Виконати тест:
Мольєр «Міщанин-шляхтич»
1) Що класицисти брали за взірець для своєї творчості?
Середньовіччя
Античність
Сучасне життя
2) Де відбувається дія комедія “Міщанин-шляхтич”?
В домі графа Доранта
В домі пана Журдена
У школі танців
3) Що робить смішним пана Журдена?
Він взявся не за свою справу
Кумедний костюм
Веселий сміх
4) Як маркіза Дорімена ставиться до пана Журдена?
Вже давно його кохає
Байдужа до нього
Сприймає як справжнього шляхтича
5) Що було метою графа Доранта?
Перетворення Журдена на справжнього шляхтича
Одруження з маркізою Доріменою
Залицяння до Люсіль
6) Чому пан Журден відмовляє Клеонтові у руці дочки?
Клеонт образив його
Він не дворянин
Юнак не кохає Люсіль
7) Для чого Клеонт розігрує пана Журдена, переодягнувшись на турка?
Бажає провчити його
щоб потішити маркізу Дорімену
догоджує графові Доранту
8) Що є головною рисою пана Журдена?
Манія, пристрасть до всього дворянського
Бажання збагатитися
Чуйне ставлення до своєї дружини, дочки
9) Якого вчителя не було у пана Журдена?
Фехтування
Філософії
Малювання
10) Пан Журден знаходиться в центрі всіх подій. Яка його дійсна роль у п”єсі?
Він-іграшка в руках хитріших і винахідливіших людец
Направляє дії всіх інших персонажів
Втілює у своїй особі ідеал дворянства
11) Яка риса характеру робить пана Журдена незахищеним?
Самовпевненість
Нахабство
Довірливість
12) Що висміює Мольєр в комедії
Скнарість, жадобу до наживи
Бажання потрапити будь-що у “вищій світ”
Представників католицької церкви.
Німецька:
Тема: "У школі. Шкільна будівля"
Слова на с. 149 і 151 записати і вивчити, впр. 3В на с.149 - написати свій розклад, впр. 2 на с. 151 - написати назви приміщень.
20.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "А. де Сент-Екзюпері. "Маленький принц". Філософський зміст твору, моральні цінності, художні образи"
Переглянути відеоурок:
Прочитати казку-притчу: с.262-270.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2281504 до 12.00 26 травня.
Німецька:
Тема: "Контроль читання і письма"
Виконати тести до 12.00 26 травня.
Читання: прочитати текст:
Lieber Artem,
du hast mich gebeten, etwas über mein Heimatland zu erzählen. Du hast bestimmt schon viel über Deutschland gehört und weißt, dass Deutschland in der Mitte Europas liegt. Es grenzt an neun Staaten: Polen und die Tschechische Republik im Osten, an Österreich und die Schweiz im Süden, Frankreich, Luxemburg, Belgien, die Niederlande im Westen und an Dänemark im Norden.
Unser Land ist eine Bundesrepublik. Das heißt, dass es aus einigen Bundesländern besteht. Insgesamt sind das 16 Bundesländer. Ich lebe in Bayern. Es liegt im Süden Deutschlands und ist das größte Bundesland. Die Hauptstadt Bayerns ist meine Heimatstadt — München. Jedes Bundesland hat eine Hauptstadt. Es ist interessant, dass einige Bundesländer Stadtstaaten sind: Berlin ist die Hauptstadt Deutschlands und ein Bundesland, Bremen und Hamburg sind auch Bundesländer.
In Deutschland leben über 81 Millionen Menschen. Die meisten leben in Großstädten. Berlin, Hamburg und München sind die größten Städte Deutschlands.
Ich hoffe, dass du irgendwann selbst nach Deutschland kommst und noch mehr über unser Land erfahren kannst.
Ich warte auf dich!
Liebe Grüße
Dein Michael
Виконати тест до нього: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2656812
Письмо: виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2550158
22.05.2020
Зарубіжна
Тема: "Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору як філософська метафора людського життя. Алегоричні образи. Художній конфлікт у творі"
Переглянути відео:
Прочитати уривки твору: с. 273-280.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4554599 до 12.00 26 травня.
Виконати тест до нього: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5216085
Для контролю говоріння підготувати розповідь (8-9 речень) на одну з тем: "Meine Tiere", "Unsere Natur", "Die Ukraine", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00 26 травня.
Німецька:
Тема: "Контроль аудіювання"
Подивитися відео:
Для контролю говоріння підготувати розповідь (8-9 речень) на одну з тем: "Meine Tiere", "Unsere Natur", "Die Ukraine", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00 26 травня.
18.01.2021
Зарубіжна
Тема: Особливості розвитку китайської лірики в епоху Тан.
Лі Бо "Печаль на яшмовому ганку", "Сосна біля південної галереї".
Ду Фу "Пісня про хліб і шовк", "Весняні надії".
Записати в зошит:
Епоха Тан в історії Китаю - це VII-Х ст. Її вважають "золотою добою" китайської поезії. Значний вплив на цю поезію справили конфуціанство і даосизм.
Конфуціанство - релігійно- філософське вчення, що закликало служити суспільству, великого значення надавало дотриманню моральних норм, сповідуванню традиційних сімейних цінностей, виконанню ритуалів і обрядів.
Даосизм - релігійно- філософське вчення, що закликало до гармонії з природою. Проповідувало відхід від суспільства, духовну свободу, невтручання у природний порядок речей.
Лі Бо - один з найвідоміших китайських поетів. Жив у VІІІ ст. Був прихильником даосизму. Жив самітником у горах, мандрував, провів 3 роки при дворі імператора, брав участь у заколоті, був засуджений на вигнання. Його вірші філософські за змістом, опис природи в них поєднується із зображенням душевного стану людини.
Ду Фу - видатний китайський поет, сучасник Лі Бо. Походив зі знатної чиновницької родини, дістав хорошу освіту і мріяв про державну службу, щоб працювати для народу. Однак посаду отримав надто пізно і ненадовго. Мандрував розореною громадянськими війнами країною і писав вірші, в яких висловлював співчуття людям та мрії про мирне життя.
Вивчити записане, опрацювати с. 135-144, підготуватися до тесту.
21.01.2021
Німецька:
Тема: "Види відпочинку на дозвіллі. Пропозиції щодо організації дозвілля"
Записати і вивчити слова зі сс. 65 і 69.
Навчитися читати і перекладати: впр. 4 і 5(с. 67), 3(с.69), 4(с.70).
Написати впр. 6(с. 68).
15.02.2021
Зарубіжна:
Тема: "Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм, культ античності, характерні риси ренесансної літератури і культури.
Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Петрарки."
Прочитати с. 178-185, виписати імена найвідоміших митців епохи (письменників, художників) та назви їх творів.
Відповідати на запитання на с.180-181 і 185 усно.
Вивчити напам'ять один сонет (на вибір).
18.02.2021
Німецька:
Тема: "Свята та настрій. Символи Різдва та їх історія"
Записати і вивчити слова зі сс. 89 і 92.
Навчитися читати і перекладати: впр. 2 (с. 89), 4 (с.90), 8 (с.91); 2 (с. 92).
Написати впр. 3(с. 89).
29.03.2021
Зарубіжна:
Тема: "Мігель де Сервантес. "Дон Кіхот". Історія створення роману. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота та буденної дійсності"
Ознайомитися з біографією Сервантеса:
Прочитати с. 213-223 з підручника, відповісти письмово:
І ВАРІАНТ
1. Сервантес є письменником:А) італійським; Б) іспанським; В) англійським
2. За кількістю перекладів роман «Дон Кіхот » поступається лише… А) «Пісні про Роланда»; Б) Біблії; В) «Божественній комедії».
3. Сервантес почав писати роман «Дон Кіхот»: А) у піратському полоні; Б) на службі в кардинала Аквавіви; В) у в’язниці
4. Роман «Дон Кіхот» був задуманий як пародія на…
А) рицарську поезію; Б) рицарські романи; В) історичні романи.
А) рицарську поезію; Б) рицарські романи; В) історичні романи.
5.З чого Дон Кіхот зробив собі шолом? А) з картону; Б) із золота та срібла; В) із сталі.
6. Дон Кіхот потрапляв у кумедні та печальні ситуації, тому що: А) занадто зухвалий; Б) не знав правил поведінки; В) реальні речі вважав зачарованими.
7. Чим уявлялася корчма Дон Кіхоту, в стінах якої він готував цілюще зілля? А) фортецею; Б) замком; В) хатинкою з чарівниками.
8. Що в перекладі означає ім’я Росинант? А) перешкапа; Б) сміливець; В) шибайголова; Г) пустун.
9. Кого Дон Кіхот сприйняв за 30 велетнів і вступив з ними у бій? А) селян; Б)ченців; В) вітряки
10. Назвіть справжнє ім’я Дон Кіхота.
11. Чому зброєносець їхав на віслюкові?
12. Ким був Дон Кіхот за походженням?
ІІ ВАРІАНТ
1. Творчість Сервантеса належіть до епохи: А) Античності; Б)Середньовіччя; В) Відродження
2. За словами Сервантеса, параліч і нерухомість лівої руки письменника та «велику славу правої» спричинили: А) падіння з коня під час рицарського турніру; Б) тортури в полоні у піратів; В)поранення в морському бою поблизу Лепанто;
3. Що означає «гідальго»? А) житель міста; Б) іспанський дворянин; В) багатий землевласник.
4. Чому Дон Кіхот вирішив стати мандрівним лицарем? А) так заповідав йому батько; Б) бо всі іспанці мандрували; В) начитався лицарських романів.
5. Як оточуючі ставились до посвяти Дон Кіхота в лицарі? А) серйозно; Б) були в захваті; В) сміялися і глузували з нього.
6. З чого Дон Кіхот зробив собі шолом? А) з картону; Б) із золота та срібла; В) із сталі.
7. Санчо Панса дав ім'я Дон Кіхоту: А) мандрівний рицар; Б) Рицар Сумного Образу; В) Рицар Левів.
8. На чому подорожував з Дон Кіхотом Санчо Панса?А) на коні; Б) на віслюкові; В) ходив пішки.
9. Що запропонував Дон Кіхот Санчо Пансі, щоб той став його джурою?А) гроші; Б) стати губернатором острова; В) дати рецепт чарівного бальзаму;
10. Як Дон Кіхот називав свою даму серця?
11. Чим займався Дон Кіхот протягом року?
12. Ким був Санчо Панса?
1.04.2021
Німецька:
Тема: "Захист довкілля. Сортування відходів. Повторення"
С. 118 - слова записати і вивчити, впр. 1, 2, 3 усно, 5- письмово.
С. 120 - слова записати і вивчити, впр. 4 перекласти, впр. 5(с. 121) письмово.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3790077
4.04.2021
Зарубіжна:
Тема: "Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". Синтез різних жанрових ознак у романі"
Переглянути відео:
Опрацювати с. 211-212, виконати завдання 7 на с. 223 письмово.
Підготуватися до контрольної за темою "Література Відродження"
Підготуватися до контрольної за темою "Література Відродження"
8.04.2021
Німецька:
Тема: "Ми любимо подорожувати. Німеччина - країна і люди"
С. 126 - слова записати і вивчити, впр. 2 перекласти, впр. 7(с.128) написати.
С. 129 - слова записати і вивчити, впр. 5(с.131) і 4(с. 130) усно.
З допомогою впр. 4 і відео
підготувати розповідь про Німеччину (усно).
12.04.2021
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Відродження"
Початковий і середній рівень 1.Термін «Відродження» пов'язаний з…А) спадщиною античностіБ) науковим баченнямВ) музикою та архітектурою 2. Кого вважають останнім поетом Середньовіччя і першим поетом Відродження?А) М.Сервантес Б) В.Шекспір В) Д.Аліг’єрі 3. Збірка сонетів Ф.Петрарки має назву :А) «Книга Лаури»Б) «Книга пісень»В) «Канцоньєре» 4. Як називався театр В. Шекспіра:А) «Глобус»;Б) «Геркулес»;В) «Атлант»? 5. Що спричинило вигнання Ромео з Верони:А) убивство Тібальта;Б) одруження з Джульєттою;В) сварка з Парісом 6. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі:А) Санчо Панса;Б) король;В) корчмар Достатній рівень 7. Доберіть відповідну пару:1) Ромео; а) Лаура;2) Петрарка б) Дульцінея;3) Дон Кіхот; в) Джульєтта. 8. Яку структуру має англійський сонетА) 4+4+4+2Б) 4+4+3+3В) 4+3+3+4 9. Що таке трагедія? Доведіть, що п’єса «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра – трагедія. Високий рівень 10. Написати твір на тему: «Дон Кіхот як вічний образ світової літератури". абоТест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7895296 15.04.2021
С. 129 - слова записати і вивчити, впр. 5(с.131) і 4(с. 130) усно.
З допомогою впр. 4 і відео
підготувати розповідь про Німеччину (усно).
12.04.2021
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Відродження"
Початковий і середній рівень
1.Термін «Відродження» пов'язаний з…
А) спадщиною античності
Б) науковим баченням
В) музикою та архітектурою
2. Кого вважають останнім поетом Середньовіччя і першим поетом Відродження?
А) М.Сервантес
Б) В.Шекспір
В) Д.Аліг’єрі
3. Збірка сонетів Ф.Петрарки має назву :
А) «Книга Лаури»
Б) «Книга пісень»
В) «Канцоньєре»
4. Як називався театр В. Шекспіра:
А) «Глобус»;
Б) «Геркулес»;
В) «Атлант»?
5. Що спричинило вигнання Ромео з Верони:
А) убивство Тібальта;
Б) одруження з Джульєттою;
В) сварка з Парісом
6. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі:
А) Санчо Панса;
Б) король;
В) корчмар
Достатній рівень
7. Доберіть відповідну пару:
1) Ромео; а) Лаура;
2) Петрарка б) Дульцінея;
3) Дон Кіхот; в) Джульєтта.
8. Яку структуру має англійський сонет
А) 4+4+4+2
Б) 4+4+3+3
В) 4+3+3+4
9. Що таке трагедія? Доведіть, що п’єса «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра – трагедія.
Високий рівень
10. Написати твір на тему: «Дон Кіхот як вічний образ світової літератури".
або
Тест онлайн: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7895296
15.04.2021
Німецька:
Тема: "Казкова вулиця. Подорож потягом.Ми відвідуємо Берлін. "
Слова на с. 132, 135, 138 записати і вивчити.
Впр. 2(с. 132) усно.Впр. 2(с. 135) письмово, 4а (с. 136 або 171) перекласти.Відео до теми:
Впр. 3, 4 на с.139 - усно, впр. 7 на с. 140 - письмово.
Впр. 2(с. 132) усно.
Впр. 2(с. 135) письмово, 4а (с. 136 або 171) перекласти.
Відео до теми:22.04.2021
Німецька:
Тема: "Ми відвідуємо Берлін. Це наша Батьківщина. Тут я живу"
Впр. 3, 4 на с.139 - усно,
впр. 2 на с. 141 письм., 4 на с. 142 - усно, 5(142)письмово,
впр. 2 на с. 143 усно, впр.3(144) письм.
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9842295
18.05.2020
Зарубіжна:
Тема: "Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр. "Міщанин-шляхтич"
Прочитати с.236-254.
Переглянути відео: біографія
Зміст комедії:
Аналіз твору:
Виконати тест:
Мольєр «Міщанин-шляхтич»
1) Що класицисти брали за взірець для своєї творчості?
Середньовіччя
Античність
Сучасне життя
2) Де відбувається дія комедія “Міщанин-шляхтич”?
В домі графа Доранта
В домі пана Журдена
У школі танців
3) Що робить смішним пана Журдена?
Він взявся не за свою справу
Кумедний костюм
Веселий сміх
4) Як маркіза Дорімена ставиться до пана Журдена?
Вже давно його кохає
Байдужа до нього
Сприймає як справжнього шляхтича
5) Що було метою графа Доранта?
Перетворення Журдена на справжнього шляхтича
Одруження з маркізою Доріменою
Залицяння до Люсіль
6) Чому пан Журден відмовляє Клеонтові у руці дочки?
Клеонт образив його
Він не дворянин
Юнак не кохає Люсіль
7) Для чого Клеонт розігрує пана Журдена, переодягнувшись на турка?
Бажає провчити його
щоб потішити маркізу Дорімену
догоджує графові Доранту
8) Що є головною рисою пана Журдена?
Манія, пристрасть до всього дворянського
Бажання збагатитися
Чуйне ставлення до своєї дружини, дочки
9) Якого вчителя не було у пана Журдена?
Фехтування
Філософії
Малювання
10) Пан Журден знаходиться в центрі всіх подій. Яка його дійсна роль у п”єсі?
Він-іграшка в руках хитріших і винахідливіших людей
Направляє дії всіх інших персонажів
Втілює у своїй особі ідеал дворянства
11) Яка риса характеру робить пана Журдена незахищеним?
Самовпевненість
Нахабство
Довірливість
12) Що висміює Мольєр в комедії
Скнарість, жадобу до наживи
Бажання потрапити будь-що у “вищій світ”
Представників католицької церкви.
29.04.2021
Німецька:
Тема: "У школі. Шкільна будівля"
Слова на с. 149 і 151 записати і вивчити, впр. 3В на с.149 - написати свій розклад, впр. 2 на с. 151 - написати назви приміщень. Впр. 5В(с. 150) і 4(152) усно.
15.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "
Виконати тест:
1. Творчість Сервантеса належіть до епохи: А) Античності; Б)Середньовіччя; В) Відродження
2. За словами Сервантеса, параліч і нерухомість лівої руки письменника та «велику славу правої» спричинили: А) падіння з коня під час рицарського турніру; Б) тортури в полоні у піратів; В)поранення в морському бою поблизу Лепанто;
3. Що означає «гідальго»? А) житель міста; Б) іспанський дворянин; В) багатий землевласник.
4. Чому Дон Кіхот вирішив стати мандрівним лицарем? А) так заповідав йому батько; Б) бо всі іспанці мандрували; В) начитався лицарських романів.
5. Як оточуючі ставились до посвяти Дон Кіхота в лицарі? А) серйозно; Б) були в захваті; В) сміялися і глузували з нього.
6. З чого Дон Кіхот зробив собі шолом? А) з картону; Б) із золота та срібла; В) із сталі.
7. Санчо Панса дав ім'я Дон Кіхоту: А) мандрівний рицар; Б) Рицар Сумного Образу; В) Рицар Левів.
8. На чому подорожував з Дон Кіхотом Санчо Панса?А) на коні; Б) на віслюкові; В) ходив пішки.
9. Що запропонував Дон Кіхот Санчо Пансі, щоб той став його джурою?А) гроші; Б) стати губернатором острова; В) дати рецепт чарівного бальзаму;
10. Як Дон Кіхот називав свою даму серця?
11. Чим займався Дон Кіхот протягом року?
12. Ким був Санчо Панса?
Порівняти письмово Дон Кіхота і Санчо за планом:
1. Соціальний статус.
2. Зовнішність.
3. Мова.
4. Мрії.
5. Чим керується в житті.
Німецька:
Тема: "Природа у моїй місцевості."
С. 110-111, слова з впр. 1 і 4 записати в словник і вивчити,
впр. 4 с. 111 письмово.
17.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Контрольна робота за темою "Відродження"
Початковий і середній рівень
1. Термін «Відродження» пов'язаний з…
А) спадщиною античності
Б) науковим баченням
В) музикою та архітектурою
2. Кого вважають останнім поетом Середньовіччя і першим поетом Відродження?
А) М.Сервантес
Б) В.Шекспір
В) Д.Аліг’єрі
3. Збірка сонетів Ф.Петрарки має назву :
А) «Книга Лаури»
Б) «Книга пісень»
В) «Канцоньєре»
А) «Глобус»;
Б) «Геркулес»;
В) «Атлант»?
5. Що спричинило вигнання Ромео з Верони:
А) убивство Тібальта;
Б) одруження з Джульєттою;
В) сварка з Парісом
6. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі:
А) Санчо Панса;
Б) король;
В) корчмар
Достатній рівень
7. Доберіть відповідну пару:
1) Ромео; а) Лаура;
2) Петрарка б) Дульцінея;
3) Дон Кіхот; в) Джульєтта.
8. Яку структуру має англійський сонет
А) 4+4+4+2
Б) 4+4+3+3
В) 4+3+3+4
9. Що таке трагедія? Доведіть, що п’єса «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра – трагедія.
Високий рівень
10. Написати твір на тему: «Вічна тема любові в трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта" або "Дон Кіхот як вічний образ світової літератури"
Німецька:
Тема: "Небезпека для природи"
С. 112: слова,
впр. 3 (с. 112) усно, виписати з впр. 4 і перекласти всі речення, що містять сполучники weil i da,
впр. 7 (с. 114) - зробити плакат.
22.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко.
Переглянути відео (перші 5 хв.):
Виконати тест:
Тестові завдання за темою « Бароко»
1. Визначте хронологічні межі бароко:
А ХV ст.
Б кінець ХІV – середина ХVІІІ ст.
В ХVІI ст.
2. Де зародилося мистецтво бароко?
А в Україні
Б в Німеччині
В в Італії
3. Бароко був художнім напрямом, поширеним у:
А всій Європі
Б Західній Європі
В Східній Європі
4. Поети бароко надавали великого значення:
А пишній образності
Б зображенню краси природи
В дотриманню правил і норм
5. Стильовою домінантою бароко є:
А реалістичність
Б метафоричність
В античність
6. Митці бароко вважали людину:
А. прекрасною і гармонійною
Б складною і суперечливою
В слабкою і нікчемною
7. Що означає слово «бароко» з італійської:
А. занепад, розлад
Б відродження мистецтва
В дивний, химерний
8. Визначте провідну мету літератури бароко:
А вразити, змусити замислитися
Б оспівувати велич людини та природи
В відображати в літературі радість і красу земного життя.
9. Позначте рядок, у якому подано прізвища письменників доби бароко:
А Кальдерон, Шекспір
Б Дж. Донн, Кальдерон
В Кальдерон, Данте.
10. Найпоширенішими жанрами бароко є:
А поезія, лицарські романи
Б драми, пригодницькі романи
В філософська лірика та драма.
11. Визначте основні ознаки літератури бароко:
А створення складної гри світлотіні, колірних контрастів
Б контрастність, метафоричність, алегоризм
В прагнення до гармонії, дотримання певних норм і правил.
12. Українське бароко розквітло за часів гетьманства:
А Сагайдачного
Б Хмельницького
В Мазепи
Тестові завдання за темою « Бароко»
1. Визначте хронологічні межі бароко:
А ХV ст.
Б кінець ХІV – середина ХVІІІ ст.
В ХVІI ст.
2. Де зародилося мистецтво бароко?
А в Україні
Б в Німеччині
В в Італії
3. Бароко був художнім напрямом, поширеним у:
А всій Європі
Б Західній Європі
В Східній Європі
4. Поети бароко надавали великого значення:
А пишній образності
Б зображенню краси природи
В дотриманню правил і норм
5. Стильовою домінантою бароко є:
А реалістичність
Б метафоричність
В античність
6. Митці бароко вважали людину:
А. прекрасною і гармонійною
Б складною і суперечливою
В слабкою і нікчемною
7. Що означає слово «бароко» з італійської:
А. занепад, розлад
Б відродження мистецтва
В дивний, химерний
8. Визначте провідну мету літератури бароко:
А вразити, змусити замислитися
Б оспівувати велич людини та природи
В відображати в літературі радість і красу земного життя.
9. Позначте рядок, у якому подано прізвища письменників доби бароко:
А Кальдерон, Шекспір
Б Дж. Донн, Кальдерон
В Кальдерон, Данте.
10. Найпоширенішими жанрами бароко є:
А поезія, лицарські романи
Б драми, пригодницькі романи
В філософська лірика та драма.
11. Визначте основні ознаки літератури бароко:
А створення складної гри світлотіні, колірних контрастів
Б контрастність, метафоричність, алегоризм
В прагнення до гармонії, дотримання певних норм і правил.
12. Українське бароко розквітло за часів гетьманства:
А Сагайдачного
Б Хмельницького
В Мазепи
Німецька:
Тема: "Наші будні і природа. "
С. 115 - слова вивчити, впр. 4(с. 116)В усно, впр. 6 письмово і усно(вивчити діалог)
24.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Із лірики європейського бароко. Джон Донн "Священні сонети"( 19-й сонет)"
Переглянути відео:
Німецька:
Тема: "Захист довкілля."
С. 118 - слова вивчити, впр. 2, 3, 4 усно, впр. 5 письмово і усно(вивчити фрази).
31.03.2022
Зарубіжна:
Тема: "Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії"
Виконати тест за темою "Класицизм": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2299599
Прочитати с.239-244.
Переглянути відео: біографія
Німецька:
Тема: "Повторення."
Виконати тест : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8221147
05.04.2022
Зарубіжна:
Тема: " Мольєр. "Міщанин-шляхтич. Тематика і проблематика."
Прочитати с.244-254. Переглянути відео(зміст комедії):
Аналіз твору:
Німецька:
Тема: "Ми любимо подорожувати."
С. 126 - слова записати і вивчити, впр. 2 перекласти, впр. 4 усно, впр.7(с.128) написати.
07.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Основні образи комедії Мольєра. "Міщанин-шляхтич. Засоби комічного у творі."
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6509056 до 15.00 11 квітня.
Німецька:
Тема: " Німеччина - країна і люди"
Тема: " Німеччина - країна і люди"
С. 129 - слова записати і вивчити, впр. 5(с.131) і 4(с. 130) усно.
З допомогою впр. 4 і відео
підготувати розповідь про Німеччину (усно).Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9526303 до 15.00 11 квітня.
З допомогою впр. 4 і відео
підготувати розповідь про Німеччину (усно).
12.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "Контрольний твір за комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич".
Написати твір на тему: "Хто з героїв комедії викликає вашу симпатію і чому?"
Німецька:
Тема: "Казкова вулиця."
Слова на с. 132, записати і вивчити.
Впр. 2, 3(с. 132) усно, 4 - письмово.
14.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "А. де Сент-Екзюпері. "Маленький принц". Моральні цінності в казці-притчі."
Переглянути відеоурок:
Прочитати казку-притчу: с.262-270.
Німецька:
Тема: "Подорож потягом"
Слова на с.135 записати і вивчити.
Впр. 2(с. 135) письмово, 4а (с. 136 або 171) перекласти.Відео до теми:
19.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "А. де Сент-Екзюпері. "Маленький принц". Філософський зміст твору"
Переглянути відеоурок: Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9986910 до 22.00 20 квітня.
Німецька:
Тема: "Ми відвідуємо Берлін. "
Слова на с. 138 записати і вивчити.
Впр. 2(с. 138), 3(139) усно.Впр. 4(с. 139) і 7(140) письмово.
21.04.2022
Зарубіжна:
Тема: "А. де Сент-Екзюпері. "Маленький принц". Художні образи казки-притчі."
Переглянути відеоурок: Виписати в зошит образи-символи.
Німецька:
Тема: "Це наша Батьківщина."
Впр. 2 на с. 141 і 4 на с. 142 - письмово, усно - розповідь про Україну.
Впр. 2 на с. 141 і 4 на с. 142 - письмово, усно - розповідь про Україну.
26.04.2022
Зарубіжна
Тема: "Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору як філософська метафора людського життя. Алегоричні образи."
Переглянути відео: Прочитати уривки твору: с. 273-280.
Переглянути відео:
Прочитати уривки твору: с. 273-280.
Німецька:
Тема: "Тут я живу"
Слова на с. 143 вивчити, впр. 1, 2 усно, 3 на с.144 - письмово, впр. 7 на с. 145 письмово.
28.04.2022
Зарубіжна
Тема: "Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон. Художній конфлікт і можливості його подолання. Ознаки притчі у творі."
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8060726 до 15.00 2 травня.
Пройти тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8060726
до 15.00 2 травня.
Німецька:
Тема: "Узагальнення знань з теми "Подорожі"
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4212924
3.05.2022
Зарубіжна
Тема: "Барбара Космовська "Буба".
Прочитати повість: https://unotices.com/books-u/177330/1
Німецька:
Тема: "У школі."
Слова на с. 149 записати і вивчити, впр. 3В на с.149 - написати свій розклад, впр. 5 на с. 150 усно, 6 - письмово.
05.05.2022
Німецька:
Тема: "Шкільна будівля"
Слова на с. 151 записати і вивчити, впр. 2 на с. 151 - написати назви приміщень, впр. 4 усно, 5 - письмово.
05.05.2022
Зарубіжна
Тема: "Ідея поваги і любові до людини у повісті Барбари Космовської "Буба". Написати лист Бубі.
10.05.2022
Зарубіжна
Тема: "Марина Аромштам. "Коли відпочивають янголи".
Прочитати: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8844
Німецька:
Тема: "Вчителі та учні"
Слова на с.153 записати і вивчити.
Впр. 2(с. 153) письмово, 3 перекласти, 4 письмово, 5усно.
12.05.2022
Зарубіжна
Тема: "Марина Аромштам. "Коли відпочивають янголи. Моральні проблеми у творі."
Переглянути урок. Виписати моральні проблеми у творі.
Німецька:
Тема: "На уроці німецької"
Слова на с.155 записати і вивчити.
Впр. 3В(с. 155) письмово, 4 перекласти.
17.05.2022
Німецька:
Тема: "Контроль читання"
Виконати тест до 15.00 17 травня.
Читання: прочитати текст:
Lieber Artem,
du hast mich gebeten, etwas über mein Heimatland zu erzählen. Du hast bestimmt schon viel über Deutschland gehört und weißt, dass Deutschland in der Mitte Europas liegt. Es grenzt an neun Staaten: Polen und die Tschechische Republik im Osten, an Österreich und die Schweiz im Süden, Frankreich, Luxemburg, Belgien, die Niederlande im Westen und an Dänemark im Norden.
Unser Land ist eine Bundesrepublik. Das heißt, dass es aus einigen Bundesländern besteht. Insgesamt sind das 16 Bundesländer. Ich lebe in Bayern. Es liegt im Süden Deutschlands und ist das größte Bundesland. Die Hauptstadt Bayerns ist meine Heimatstadt — München. Jedes Bundesland hat eine Hauptstadt. Es ist interessant, dass einige Bundesländer Stadtstaaten sind: Berlin ist die Hauptstadt Deutschlands und ein Bundesland, Bremen und Hamburg sind auch Bundesländer.
In Deutschland leben über 81 Millionen Menschen. Die meisten leben in Großstädten. Berlin, Hamburg und München sind die größten Städte Deutschlands.
Ich hoffe, dass du irgendwann selbst nach Deutschland kommst und noch mehr über unser Land erfahren kannst.
Ich warte auf dich!
Liebe Grüße
Dein Michael
Виконати тест до нього: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9989202
Зарубіжна
Тема: "Контрольна робота за темою "Література ХХ-ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту"
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2793421
до 15.00 17 травня.
19.05.2022
Зарубіжна
Тема: "Повторення вивченого за рік"
Підготуватися до контрольної за рік.
Німецька:
Тема: "Контроль письма"
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3192009 до 15.00 19 травня.
24.05.2022
Німецька:
Тема: "Контроль аудіювання."
Подивитися відеозапис: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9537754
Виконати тест: : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9537754до 15.00 24 травня. Для контролю говоріння підготувати розповідь (8-9 речень) на одну з тем: "Meine Tiere", "Unsere Natur", "Die Ukraine", записати на відео і надіслати мені на Вайбер до 16.00 26 травня.
Виконати тест: : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9537754
Зарубіжна
Тема: "Контрольна робота за рік"
І-ІІ рівень1. Що означає в перекладі з грецької слово "Біблія"? а) слово; б) збірка; в) книги.2. Скільки Євангелій містить Новий Заповіт? а) 12; б) 4; в) 33. Через кого Бог передав людям 10 заповідей? а) через Марка; б) Матея; в) Мойсея.4. Веди -- найдавніша пам'ятка а) індійської літератури; б) перської; в) китайської.5. Розділи Корану мають назву: а) псалми; б) сури; в) айяти.6. Античність -- це культурний спадок а) Єгипту; б) Риму; в) Греції та Риму.7. У поемі "Іліада" зображено а) гнів Ахілла; б) взяття Трої греками в облогу; в) перемогу греків у Троянській війні.8. Автором "Енеїди" є а) Гомер; б) Вергілій; в) Горацій.9. "Пісня про Роланда" є героїчним епосом а) французького народу; б) іспанського; в) німецького.10. Омар Хайям писав а) газелі; б) сонети; в) рубаї.11. Кохану Петрарки звали а) Беатріче; б) Лаура; в) Дульсінея.12. У поемі Данте пекло має а) 6 кіл; б) 9; в) 12.ІІІ рівень1. Звідки пішов вираз "битва з вітряками" і що він означає зараз?2. Що таке "Шекспірівське питання" і чому воно виникло?3. Чому класицизм називають "мистецтвом розуму, правил і моралі"?4. Яка головна думка повісті-притчі Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"?5. Як ви розумієте вираз "Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих, кого приручив", і з якого він твору?6. Чому повість М.Аромштам, яку ми вивчали, має таку назву?IV рівеньНаписати лист панові Журдену.
26.05.2022
Німецька:
Тема: "Контроль говоріння."
Зарубіжна
Тема: "Повторення"
02.06.2022
Зарубіжна
Тема: "Література на літо"
Твори для обов'язкового читання Твори для позакласного та самостійного читання О. Бальзак "Гобсек" Г. Лі " Убити пересмішника" Г.Ібсен "Ляльковий дім" Бомарше П. "Весілля Фігаро" Б. Шоу "Пігмаліон" Вольтер "Кандід, або Оптимізм" О. Пушкін "Євгеній Онєгін" Гоголь М. "Портрет" Гюго В. "Знедолені" Михайло Булгаков. «Собаче серце» Міцкевич А. "Пан Тадеуш" Дж. Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера" По Е.А. "Вибрані новели" Р. Бредбері "451 градус за Фаренгейтом" Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар" Дж. Г. Байрон "Мазепа" Сігел Е. "Історія одного кохання" М. Лєрмонтов "Герой нашого часу" Сетон-Томпсон Е. "Маленькі дикуни"
| Твори для обов'язкового читання | Твори для позакласного та самостійного читання |
О. Бальзак "Гобсек" | Г. Лі " Убити пересмішника" |
Г.Ібсен "Ляльковий дім" | Бомарше П. "Весілля Фігаро" |
Б. Шоу "Пігмаліон" | Вольтер "Кандід, або Оптимізм" |
О. Пушкін "Євгеній Онєгін" | Гоголь М. "Портрет" |
Гюго В. "Знедолені" | |
Михайло Булгаков. «Собаче серце» | Міцкевич А. "Пан Тадеуш" |
Дж. Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера" | По Е.А. "Вибрані новели" |
Р. Бредбері "451 градус за Фаренгейтом" | Шолом-Алейхем "Тев'є-молочар" |
Дж. Г. Байрон "Мазепа" | Сігел Е. "Історія одного кохання" |
М. Лєрмонтов "Герой нашого часу" | Сетон-Томпсон Е. "Маленькі дикуни" |
Немає коментарів:
Дописати коментар